Museo di Ginevra di Art è Storia


Ginevra hè una di i più grandi cità in Svizzera , chì hè un famusu famoso micca solu grazia à a sede di l'ONU è a Cruz Roja. Ci sò parechze posti interessanti è musei , una di e quali hè u Museu di Art è storia di Ginevra.

Più più nantu à u museu

Cum'è u nomu suggerisce, si trova in a cità suiza di Ginevra è hè unu di i più visitati in tuttu u paese. U so area hè enormu - quantu 7.000 metri quadru. m.!

In prima, u museu hè cuncipitu cum'è encyclopedic, per a priservà a ricchezza di l'arti fini è l'arti prufessiunale è l'artefacti artifacti in e so pareti. Oghje sò più di 650 mila esprissioni diffusuli, solu chì i teleblii in i salori è i magazini sò quasi set mila, cumpranu tutti i 500 anni. In l'ultimi 10-20 anni, u fundatu di u museu hè attivatu da e cullezioni privati.

U museu si trova in un bìaddu majestu edifiziu cù e culonni in u stilu di u classicismu, u bagnu chì hè decoratu cù arcuni sculture.

Un pocu di storia

Dopu à u 1798, l'exposizione da u Louvre è di Versailles ghjunsenu in Ginevra, postu chì i magazini di i palazzi francesi èranu superpopuli. In quelli ghjorni, Ginevra hè stata temporale un territoriu francese. In u iniziu, tutti i valori accumulati di a Società di l'Arti è parechji cullizzioni privati ​​esposi in un petit museu nantu à Novaya Ploschad. Ma doppu un quartufu di un seculu, l'autorità di a cità fù intristittata da a custruzzione di un grande complechju chì accodà tutte e cullizzioni di pittura è sculture, trova di archeologia, armi è oggetti decorattivi.

A custruzione sottu a direzzione di l'architettu Mark Kamoletti hà travagliatu durante sette anni, è in 1910 u Museu d'Art è Storia abriu i so porte à i visitori.

Chì ci hè interessante nantu à u museu?

Dapoi a fundazione di u museu è finu à l'avventu di u XIXu seculu, l'expositioni di u museu erani chjucchi è in evenimenti poviri, in particulare, ci sò parechji pitture Impressiunista. L'era di u prugressu purtatu à Ginevra assai rigali è acquistoni, cumpresa cum'è travagliu cum'è:

Pò esse dicenu chì u museu di l'arte è a storia di Ginevra hà diventatu una impresa cullettiva di parechji musei in u paese è ancu un armistu di l'arti grafiche, una biblioteca d'arti è archeulogichi è e cullezzione di u Museu Rath , Tavel Houses è u Museu di Ceramica è Vetru , chì hè un richu patrimoniu di prudutti d'argilla di ete tempi .

U Hall of Arts Applied Arts vi ponu esse acquisto cù strumenti musicali, l'uggetti di a famiglia è a pruduzzioni tessili, chì sò più di cente anni, sò cullezzione di armi antichi è armatura. Inoltre, in u hallu sò venti vitrati di u catedrali di San Pietro è anu fatti da artighjani famosi da mani.

Cumu fà e visità u museu di l'arte è a storia di Ginevra?

U museu hè apertu ghjornu, solu i luni, da 11:00 a 18:00. Espiamenti permanente sò liberi per tutti, ma per i zitelli à 18 anni di età, l'accusazione hè liberu, è un prezzu di u bigliu CHF 5-20 (franchi sui). U costu hè dipenditu direttamente di a talla è di a scala di a cullizzioni purtata.

Hè facilitu per accade à u museu. A pena ghjustu hè Saint-Antoine. N ° 12 di tramporte è l'autobus di a cità n ° 1, 3, 5, 7, 8 è 36 anu per ellu. Se tu pigliate un taxi o un carru rentatu, utilizate e coordenées di u museu.