Pane nantu à kefir senza levitu

Oghje, vi cunsigliarè cumu di pastellati pane à u kefiru senza lèvitu. Questa ricetta serà apprezzatu in particulare per quelli chì ùn ponu micca, per certi razze, aduvà u levaduriu in a casa furmagliu, è ancu di sustinienzi di ricetta è ricetta simple. Dopu cocchji un pani pane u minimu di u tempu, u risultatu hè eccellenti.

Pane casata nantu à iogurtu senza legami - una ricetta in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Preparate casanu pane casanu in trè cunsistenti. Hè abbastanza à imbulighjà in a tazzuletta tutti l'ingredienti secche - farina patevule, soda è u salinu, fate cù u kefru è fugliate bè. Prima di facciemu cù una cullette, è finissimu finamente ghjunghje i nostri mani. A pasta torna sufficina parolle, ma ùn aghjunghjenu più farina. Per fà facilità u prucessu, avemu lubricate i palme cù l'oliu raffinatu è anch'ellu dopu a masse hè diventata cumminata, circa cinque minuti.

Ora, avemu oliu u pane di furmagliu, mette a furchetta prestu in u grigiu a so superficia cun l'oliu, è mette nantu à u livellu mediu cale à 200 gradi furdu. Dopu trentà cinquanta o quaranta minuti, i pani parfettu è rougichi sò più probabili di esse prestu, ma vale a pena cuntrollà cù un scheletru di lignu, perchè a funziunalità di i forni hè diffirenti per tutti.

Pane di centu nantu à u kefiru senza lèvitu in un pani maker - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U fabricatore di pane farà simplificà assai u prucessu di fà u panificatu. Hè abbastanza à mette in a so capacità, a centina è a farina di granu, salvadore, sal, soda, zucchulu granului, pour oliu refinatu verdure è kefir è installate u prugramma "Pane senza lèvitu" o in l'ausenza di "Cake". Gadget di cucina si farà tuttu per tè stessu è darà pane pastizziali è fragrant.

U gustu di u pane di centole u casanu pò esse variata agghiuncennu parechji spicelli o sementi. Cusì, per esempiu, pudete mettere coriandru o caratteracciu in a massa cù u restitu di i ingredienti, o aghjunghje l'oliu di sésamo o un pannelli di girasole, prima di siccà un pezzu nantu à una padedda fritta secca.

Quandu u panificà in u pani, hà da cunsiglià chì vi cuntene i ricommandazione di u fabricatore di u vostru attru in l'ordine di i prudutti. Spessu ci si varianu assai.