Irina Sheik: a via di Cinderella da u ritruvimentu russu à u podju di u mondu

A storie di Irina Shake hè simpatizzante à u conte di fata nantu à Cinderella. A picciotta era capaci di ottene un successu mare senza avè parechji ricchi è cunnessione utili. Ciò chì Irina facia per fà un supermodello famoso di u mondu?

Carefree childhood

U futuru mudellu nascì in Emanzhelinsk - una cità chjamata in a regione Chelyabinsk cun una populazione di 30 000 persone. À quellu tempu in a cità ùn era micca un cinematograficu o un restaurant, è l'attrazione principali era, sicuru, un munumentu di Lenin.

Ci era ancu ministe, una di quale hè statu travagliatu da Valéry Shaikhlislamov, u patri di u futuru mudellu. A mamma di Irina hà impartatu i zitelli à a musica di kindergarten.

A zitella nasciu in un friddu ghjennaghju ghjornu in u 1986. Da u so babbu, una tàtara per u nascita, ella heredità un apparenza brillanti unusual. In America, quandu Irina ora viglia, hè spessu mistaditu per un brasilianu è ùn cride micca chì ella hè russa.

Irina hà studiatu in a scola, in particulare u statu attribuita assignati umanitarii, hè impiegatu à a musica è canta in coru. Li piacia à leghje è hà sunnatutu di divintà un maestru di littiratura.

U ghjovanu ghjoveli di Emanueline Cinderella

Quandu Ira anu 14 anni, anu una paterna terribili chì causò a zitella di cresce rapidamente: da i cumplicazioni dopu chì un frà patri murìu. Irina è a so sughjura eranu traumatizzati. Doppu, Irina si ricurdò di u so babbu:

"A me mamma pruvucarà à scuntre cù l'omi chì vinu è fume. U mo babbu era ingannatu à u ghjucu è u pughjilatu, è a mo mamma era sempre fieru chì era un sustitutu di un stile di vita sana.

A mamma di Irina, Olga, deve travagliu da a matina à a notte in dui posti per alimentà i so fieri. Emanjelinskaya Cinderella, quandu puderia, aiutò: facennu tutte l 'i daresso, scaccià i patate è i crescenu in u so picculu giardinu.

Hè impussibile di crede, ma in u so zitellu Irina odià l'apparenza è ùn ci piace micca i zitelli. A so alta stura, a zucca, a pelle scarsi è i lipdi chjappi - tuttu ciò chì issa admira i famusi footballers è stile di Hollywood - in quellu tempu eranu solu l'ughjettu di ridicule di i carusi domesticu. Classmates teased the girl "plywood" è "chung-chang".

Regnu inespettatu di u destinatu

Dopu dopu à graduate di l'scola, Irina andò in Chelyabinsk per studià marketing in un college locale. Eccu a ragazza si metti in l'agenza di mudelma è hà participatu à u cuncorsu "Supermodel 2004".

Cinderella da u conte di fugliale hà datu un paru di scarpi chì puderia esse à u ballu, ma a nostra eroine era micca di furtunata: per fà u so scarpi per participà à u cuncorsu, hà avutu un mesi per pintà i muri in l'hospital di Emanzhelinsk.

Hè sorte: ùn guadagnau u prìncipe, ma guadata u cuncorsu, abbanduneghja u studiu di u mercatu boring è andò in Moscu - per affucà una carriera più larga.

In a capitale, hà scuntatu - micca, micca una fata! - è scout Giyu Dzhikidze, chì hà apartu u mondu à Natalya Vodyanova è Eugene Volodin. Sta reunione era statu fatale per Irina. Gia hà diventatu interessatu in a ragazza è a invitò à andà ind'i passaghju à travaglià cum'è mudellu prufessiunale. Allora Irina principia à pensà chì, forsi, a so aspetta ùn hè micca cusì stuposa, cum'ellu pensa prima.

Per mezu di i spine à l'astri

Allora, a nostra Cenicienta passò per cunquistà i podi di u mondu. Mamma è a mo sughjura aghju pututu - micca, micca in un carru! - è nantu à u pianu chì hà pigliatu l'Irina à una Parigi distanti è straniera.

La Meca di a moda di u mondu hà salutatu l'alloghju cù unfriendliness. U mudellu novu hà dettu di pudè in un locu cù l'autri ragazze chì sònniu di una carriera di mudellu. A volte ùn hà micca bè soldi ancu per l'alimentariu.

In ogni casu, per via di a so energia è perseveranza notableu, Irina hà cunsigliatu assicurati successi. Hà sunnatella di guadagnà soldi per sustene a famiglia, è hà decisu devene à ritruverà a casa cù borse. E hà da passà a prima tarifa fugliale micca nantu à a robba è partiti, ma hà mandatu à a so mamma è a sera per cumprà un novu sufettu.

Irina dici di u so passariu à a fama:

"Ùn avete micca esperta vera, ma hà pruvatu d'utilizà l'oportunità chì a mo vita hà livatu. Hè travagliatu ".

Cinderella aci da u ballu di vita

L'Irina cuntinuau a seguita à i corsi à l'agenze di mudeli, è, finarmenti, hà furtunatu. In 2007, a famosa intimarle di marca Intimissimi facia a ragazza u so facci, è a rivista Sports Illustrated Swimsuit Edition hà invitatu à sparisce. Irina era u primu mudellu russu per esse sparatu per sta publica.

Allora ghjunghjenu i cuntratti cù a marca Lacoste, Guess, La Perla. Gratu à a so data uniche solu, diventa a faccia di sti marchi.

A popularità di a chica criscinu, u so fàccia diventà rinchjera. "Chunga-changa" è "plywood" si trasforma in "a donna più bella di u pianeta".

Cinderella si ritrova u prince

In u 2010, in i tiempi di a publicità Armani Irina amparanu cù u famusu futbolista Cristiano Ronaldo. Stu picciottu figghiu canciò li picciotti comu guanti, ma Irina hà sappiutu a guadagnà u so core.

Cristiano anu da passà un tempu insolitu assai longu chì aspetta una nella di u ritrattu in Russu. In seguitu, a sughjetti era senza cunsistenza, è a coppula si truvò à restà in Corsica, induve eranu "spotted" da i paparazzi ubiquitous. A popularità d'Irina hà assuntu annantu à i celi.

Rumanu cù un sughjettu football durò cinque anni, ma pocu hè cunnisciutu da i dati. I amate cun guardatu cu curaggiu a so vita persunale, ùn parlava micca nantu à una entrevista. Queste rilazioni hanu generatu assai rumuri: certi ghjurnalisti anu sicuru chì ùn ci era micca novu, Cristiano è Irina cuminciaru à appare uni solu per a favore di PR.

E duie avianu assai schedari intensi, è perdu passanu pocu tempu solu. A carriera di Irina cuntinò incù quidda: da u mudellu "underwear", chì pruvucò u bagnu è di bras, hè diventatu in una alta moda (mudelli di l'alta moda). A ragazza decorata e cose da e più magichi di a moda, hà capu diverse classi di mudelli è era assulutamenti assuluta nta l'opara.

In u 2015, u paru più bellu di u mondu distraieghja. Irina hà comentatu nantu à a distanza di seguita:

"Ùn fiducia micca una persona cù quale ùn aghju micca stata felice. Ùn pò micca esse chjamati omu - solu i picciotti!

Egli linguas dicenu chì Irina ùn anu micca accunsintutu cù a so mamma Ronaldo. U mudellu hè simplicemente intelligente è sempre dice ciò chì pensa - ùn pò micca piace à a putenza di a so fiancee chì hà assai influenza nant'à u so figliolu.

A nova reina scelta di u mondu mudellu

Bellezza ùn era solu solu, prestu prestu cunsulazione in i braccia di l'actor Bradley Cooper. Hè ciò chì a so mamma hà assai piaciuta. È Bradley stessu, chì hà a fama di Lovelace, hà dettu:

"L'Irina hè a donna principale in a mo vita. Forsi era quì chì avia cercatu.

Parechje annu appena. Viranu in un suburbano acottu di Los Angeles è ùn ne vogliu micca fà sparte à i dati di a so vita.

Lifestyle di Irina Sheik

A donna più bella di u mondu ùn pensa ch'ella hè megliu più bella chì l'altri figlioli.

"Quandu mi tratta in mè stessu, ùn sò micca sempre felice cù a mo riflessione"

Quand'era bizzannole chì hà sbulicatu d'alguna manera è visti in u corridori una donna terribili, chì hè stata a sera a so mirror image.

U mudellu si stende à cuntinuà per l'autore millenamentu. Ogni matina lavora a so faccia cun un cubo di ghiaccio, bevande bundle di l'acqua durante u ghjornu, è u ghjornu di u venerà à un bagnu russu. Irina hè una zitella assai attivu è energeticu: hè occupata in u pugilatu è pilates, regula regularmente.

In u so cuntrettu scrivets:

"Ùn pudere micca ghjunghje à i sacrificadori chì sunnerai di assicà"

I so brand favoriti sò Givenshy è Dior. A zitella piace di viaghjà, in particulare à u reste à l'Italia è à e Maldive.

Leghje ancu

In Russia, Irina hè rara, ancu i russi accuminciaru a scurdari. In ogni casu, una volta un annu veni à a so cità nativa per visità a so famiglia.

"Tutti questi aghjustatu in a vita hè a forza di a mo famiglia. Pruvate a esserà forte quant'è a mo mamma è ottimista, cum'è a me avana.