Krasnaya Polyana - attraversu turisticu

Ogni residente autore resiante di a Russia, è l'uplicu postu suvièticu solu hè simplificatu bisognu di visità Sochi , almenu una volta in a vostra vita. Quand'ellu hè ghjuntu quì, hè solu impussibile d'ignorà u Rè Glade, u locu hè bellu, spettaculu è un pocu misteriu. Allora, fate còmernu, andemu da un tour virtuale di i posti di Krasnaya Polyana.

Ciò à vede in l'estate in Krasnaya Polyana?

Ancu Krasnaya Polyana hè u nomu di un paese distruttu per nantu à u Mzymta, ma u nomu hè statu rinfurzatu da tutta a vaddi di u fiumu, cumprendi u settore estonu di Esto-Sadok è parechji stazioni di ski. Aghju dettu chì questu spaziu agisce una rarità di combinazione d'objecti naturali, cusì à Krasnaya Polyana, ci hè quarchi cosa di vede in l'estiu è l'invernu.

  1. Unu di l'attracadji naturali più brillanti di Krasnaya Polyana hè a Laghi Khmelevskie, chì ricevenu u so nomu in onore di u botanicu, chì dedicò a so ricerca à a flora lucali tuttu a so vita. Unu di i laghi, cù a forma di una pera, si trova à una altitudine di 1750 metri sopra u nivellu di u mari. Hè pussibule acquistà solu in un carru off-road, ma a bellezza lucale risparà torna tutti i difficultà di a strada cun un centu volte.
  2. Quelli chì anu cumu si devi avè da andà à a cima di Achishkho, chì ùn hè micca solu di laghetti Khmelevskie. Ùn puderebbenu vene solu sottu u guidendu di un vigilatore espertu chì cunnisciuta a via beni. A ridge di Achishkho hè u tìtulu di u postu più chjucu in Russia è ancu in u caldu di u veranu si pò ghjucà i bola di neve. Cù una visita à i laghi Khmelevsky, un viaghju à a cresta hà da parechje ghjornu.
  3. In l'attrazione superiore di u fiumu Mzymta ponu vistanu un altru bonu lago Kardyvach. Hè situatu à una altitudine di 1850 metri è hà una forma alargata è curretta. Qualchidunu chì vene quì hè riesce solu per perderà u regnu di parolle, cusì majestuva hè a natura. I fiumi di u lavu sò cuparti cun una catifa di fiori è frutti, è i rossi rappresentanti di u mondu animali, i caprini è l'ariani, surtinu à l'acqua.
  4. Se vulete vedà tutti i rappresentanti di a fauna Krasnopolyanska in un locu, deveru andà à u complexu apertu di a Riserva di u Caucasian, induve in spedizione espunenti pudete truvà dinò raccui è bison, cervi è bison, raposi è i vignetu, i chjami è i chjami. Da u regnu d'auseri pudete vede quì: eagles, falceri peregrine, cigni è vulturi.
  5. Una lotta di caminari nantu à e muntagnoli è laghi, puderete andà à l'attraziu di l'omu fattu di u Red Glade, per esempiu, à i dolmens. Chì l'avutri bisognu inexperti, pareanu un tipu di DOT, ma l'ojenu sempre valenu. Pudete vedere i dolmens in Krasnaya Polyana à a fine di u Rchisi. In totalità sò sei dolmeni in Krasnaya Polyana: four scaffali è dui tiled.
  6. In u centru di Krasnaya Polyana hè a chiesa di San Felice. Questu hè u chjaru di petra pena in queste parti. Hè stata fatta in 1890, per esse sparisci in u 1937 in i prufundità di u tempu. In u 2003, u tempiu era novu novu rinovu da e cinti, chì hè notuve, i soldi per a so restaurazione hè stata ripresa di e forze populi.
  7. Un altru esempiu di l'architettura greca pò esse vistu à u cimiteru lucale, induve a cappella di u martire Zinaida di Tarsu si trova.
  8. Tutti l'interessi di a storia di u sviluppu di Krasnaya Polyana, vale a pena di andà in u museu di u paese, organizatu in a scola № 65 da u maestru locale. Eccu una bona exposicion dedicata à tutti i punti di a vita di u paese.
  9. Unu di i marcelli di a storia di u paesu di u paesu era riflittutu in a casa di u tsar, custruitu in a fine di u XIX sèculu. A casa hè stata custruita cum'è a residenza di l'Imperu Nicolau II, ma hè necessariu di dicà chì u imperatore ùn hè mai vicinu à quì. Ma a casa li piacia i grandi prìncipi, chì anu usatu per a caccia.

Ùn aventate chì Krasnaya Polyana hè una stazzioni di schiera in Russia.