6 miti di Cuba

L'statu simpaticu, situatu in l'embiu Hemisferu Occidentale, hà sempre in una simpatia particulari à i citadini di l'URSS è era un postu avanzatu di u socialisimu in a regione. In i 1990, i paesi sò stati siparati: una di e consiguenzii di l'effettu di l'Unioni Suvietica hè a disruptazione di e legami economichi, culturali è politichi cù Cuba. Oghje, a situazione in u paese s'hè stabilizata, è i turisti russo sò happy to visit an island tropicale, u restu è acquistà cù l' immensità , in particulare quandu i motivi di fà u viaghju sò più cà solu. Dopu a furmazione di un statu indipendenti, ci sò parechje mitos acerca de Cuba, alcuni d'elli pruvò da esse tene. Cunsiderate i miti più stabiliti nantu à l'Isula di Libertà.

6 miti di Cuba

Mite prima. In Cuba, ci hè un sistema di carte, sicondu quale l'abitanti di l'statu sò dati un set di alimentariu limitata.

Reality

Infatti, in u 1962, hè stallatu un sistema di carte in u paese, ma regulanu solu u settore basicu di prudutti di i prudutti. In u modu, i figlioli cubani à i 6 anni di età fugliale nantu à 1 litru di latti. Ma Cuba hà ancu urganizatu u cummerciu statali à prezzu gratuitu.

Mitu di u secunnu. In l'isula in u corsu di solu un mondu inconprime, i Cubani ùn ponu micca acquistà un mondu convertible.

Reality

Ci hè una reta di scambii in u paese induve e citatini cubani ponu scambià pesos per i soldi in a tarifa attuale di 27: 1. Hè ancu possibbili di dipusitivi u mondu convertible à a tarifa di $ 1 26 pesos. Inoltre, assai cubani di travagliu ricevenu mancu in unità convertibile. Cù u sviluppu di u turismu, certi residenti lucali si allughjenu l'abitazioni, ricevenu una tarifa in dollaru.

Mitu di trè. Cubani ùn ponu micca fà u travagliu in un altru statu.

Reality

Ughjone micca studiati, cum'è pensioni, pò andà à travaglià in ogni paese di u mondu. Ma quelli chì anu receu l'educazione à spesa publicale (medichi, avviani, ingegneri, etc.) puderanu à travaglià in l'esteru solu cuncluddu un cuntrattu statali, chì un cubanu cunducta, chì travaglia in un altru paese, riceve da 150 a 300 dolares è i salari ricevenu in casa sò salvati. I fondi restuuranu per i rivenuti statali.

Myth Four. Citizens di Cuba ùn pò micca obillu un affari tutale, l'attività intrapresa in u paese hè a prerogativa di i stranieri.

Reality

Small business in l'arcipelagu hè legalizatu. Pudete aperrer un cafe-snackbar, mini-hotel, esse impegnati in a fabricazione è a venda di souvenirs, guadagnà u trasportu privatu è riceve soldi per allughjà un spaziu vivu. L'indipendente indipindentali indipindenti anu ridupandu assai burocrati, ma se si vulete, tutti ponu esse superati. Ma l'espansione cummerciale hè impussibile. Inoltre, in accordu di a Custituzione, l'statu hà u drittu per esprumine una pruprietà privata.

Myth five. A lingua russa in Cuba hè a seconda lingua statali.

Reality

Fate trà e persone di a generazione maiò, una certa parte di i cubani parranu russa (a maiurità quelli chì anu studiatu in l'URSS). Trà i giovani, l'inglesi è l'italianu sò populari.

Mitu di u VI. I belli bellei sò facilmente accessibili è sò datu direttamente per souvenirs.

Reality

Cubani sò bella è temperamental. Nta l'anni 1990, era statu ufficialmenti ricunnisciuta a presenza in u paese di una categurìa speciale di e donne - fughje, chì guadagnanu dinari a travagliu sessu principalamenti cù l'estrangeti. À u listessu tempu, ci hè una prohibizione di a manifestazioni di relazioni aperti di i rescu di u situ cù l'estrangeti. Allora i reunioni sò semi-ligali. Cubani ùn diferenu micca in a so laxessia specialità di i patrimonii, ma micca per qualchi duminii (è ora per i carusi) i soldi ricevutu per "l'amore" hè l'unica oppurtunità di survive in difficult conditions economic.