Attraversi di Nizza

Nizza - a famosa cità turistica di a Costa Azzurra, perchè per i so spalle una storia rica è centina anni. I turisti venenu à quandu u tempu di l'annu. À l'estiu, anu vistutu di e spiaghjani assicurati, è in l'invernu sò esperati da i piani meridionale di l'Alpi. Malgradu a vista prevalenti chì Nizza hè una cità di divertimentu senza travagliu, questu hè assai luntanu. I posti induve si puderanu unà in un lamentu spirituali è culturali ùn hè micca menu. Trà i posti di Nizza in Francia, cose in furia di musei, catedrali, chiese, parchi è palazzi.

Principali punti di a cità di Nizza

U museu Marc Chagall di Nizza

U museu di Marc Chagall ùn hè solu una exposizione da u ciculu completo di l'opere di maestru. A parte di l'internu fù creatu da Chagall in particulari di stu museu. Allora, u famusu artistu mundiale, creatu personalmente e vitraghju è mosaicu, chì sò stati in a sala di cuncerta.

Ogni visitore hà una pussibilità unica per vede dettu di tutta a serie di muderni da u ciculu "U Messagiu biblicu". In più di un cunniscenza visuale cù u travagliu di Marc Chagall, i turistici ponu passeghjavvi'à u parcu vicinu à u museu.

U museu di Matisse in Nizza

Criattività di un creatore, Henri Matisse, hè rapprisintatu in u museu di u stessu nome in Nizza. A decisione di apre a museu di Matisse in a cità ùn era micca accidintali. L'artistu è l'scultori hà amatu sta cità è solu quì, cù a so pròpia admission, si senti cuntentu.

U territoriu di u museu hè una villa custruita in u 17u seculu nantu à i colti di Nizza è cun una bella vista di a cità. In u museu di Matisse sò più di 200 opere. Nant'à elli hè pussibule traccià u sviluppu è a migliuranza di a tecnica di l'autore stessu. Inoltre i visitori puderanu vedere più di 70 sculture, fatti di Henri Matisse.

Museo di Arte fine in Nizza

Articuli di l'arti, in particulare, cum'è u Museum of Fine Arts, chì cullittò in a so funzione di cullizzioni d'artisti è scultori di i seculi XV - XX.

U bastimentu stessu era antica a villa di Princess Kochubei è li bundescidi bulu anu allughjatu in u so territoriu. Oghje, una parte significativa di u magnificu adornu di quelli tempi ùn manca, perde ùn distraisce l'attenzione da u principale - l'opere di i creatori. A cullizzioni di l'opere d'arti, da quale i visitadori sò intruduciuti, iniziu accuminciavanu à esse l'aghju da i cullatori privati. I travagli di artisti sò donati à u museu da Napoleon III stessu. Avà, pudete vedere i frutti di l'opere di Picasso, Shere, Vanloo, Monet, Degas, Rodin è assai altri artisti è sculturi di rinumanza di u mondu.

Cattedrale di San Nicola di Nizza

Cattedrale di San Nicola in Nizza mire l'attinzioni di i invitati di a cità. Ùn hè micca solu una cathédrale orthodoxa russa in Nizza, ma ancu unu di i valori monumentu di a cultura spirituali fora di a Russia stessu.

A catedrale era cunsacrata in u 1912. I megliusimi di Russia è Europa hà travagliatu nantu à a so mobili è dettagli. A parte di i detti di a facciata è a decorazione interiore di a catedrale sò rappresentati da tagliata di marmi. A cità per a custruzione di a Cattidrali di San Nicola hè chjucu per casu, postu chì Nizza durante u regnu era un postu di vacanze favuritu di l'aristucratici russi.

Chì avete vede in Nizza è u so circondu?

Nizza - hè una cità bella, affucannu in verdura. A so natura cù e le pane exotica è u richu patrimoine culturale só indispensà l'impressione dolce di i vacanze about this corner of the French Riviera. Trà l 'interessanti posti di Nizza è l'area circundante si ponu osservà a villa Ephrussi de Rothschild è u casteddu di Grimaldi. I moate sò situati in locu da induve puderete tastà l'impressionante vista di l'ingiru di Nizza. L'impressioni hè aghjuntu à i magnifichi ghjorni, analizate à u so territoriu.

Fans d'arti, in più di sti musei, avete visitate u Museu d'Arte Moderna è u Museo Nazionale Fernand Leger. Eppuru, se u spettaculu ùn hè micca strangitu à voi, visitare u più grande aquapark in Europe , Marineland è i giardini di Monaco è Eze, in quale territoriu sò assai prudutti di e cose prugne exotichi, seranu interessanti.