Museu Etnograficu di Eirubakki


U territoriu di l' Islanda hè riccu in l' attrazzii naturali è culturali, chì ponu representà un settore sanu. Unu di sti locali hè una cità interessante, chì pò esse chjamatu museu etnoghiu reale, chjamatu Eirarbakka .

Eirarbakki - storia è descrizzione

Per parechji centu anni, u portu di Eirarbakki era u portu cummirciali più impurtante di l'Islanda meridionale, è a cità stessu era u centru cummerciale principale di a regione meridionale chì hè stesa da Selvogur à u Monti Luumumgun. In ogni casu, in u 1925, a cità perdiu stu tìtulu onorariu, cum'è i pescadori anu da surtite u portu. A cosa hè chì à a fine di u XIX millenniu u numaru di i barche di rimi hà aumentatu significativamente. Ma l'autori di u paese hà dicisu di tuccherà u portu di acqua di l'Eirarbakki è un fiume chjamatu Elfusau. Questu hà fattu u portu micca un locu cusì lucruariu, in quantu ca prima.

A data, Eirarbakki hè un picculu paese di pesce situatu à a costa sur di u paese. A populazione di questu locu hè solu 570 persone, fora di l'abitanti di u prigiò chì ci hè.

Dopu decidi di visità Eirarbakki, assai persone si dumandenu: quandu hè u museu etnogruicu? Dopu à a so storia è di l'edifici di legnu, a cità sana hè cunsiderata cum'è un mondu. U valore di a cità hè l'occasione di vede a vita di i pescadori in Islanda. I exhibiti di u museu etnulogicu sò edifici cità. Sò stati vechi di legnu in u facciate di quale pudete vede a data di a so erecció, cum'è u nome di a casa. Se vi vede a foto di u museu etnograficu, dopu à alcune di quellu chì pudete vede sta funzione di a dati di l'urugune architectural originali.

Oghje, Eirarbakki vive à a spesa di turisti è di viaghjatori di tutte e mondu. Ùn ci hè nisuna pratica nuvida d'esistenza per a populazione lucali. In l'anni 1990, l'ultima attività di a cità - una pianta di a pruduzione di pesci - hè stata chjesa. Eppuru, queste persone ùn serebbe disperttu è seguite per dettu i turistere cù i ghjorni à l'oghje, chinu di periculi è avventu, a vita di un pescatore, è viaghji à i più belli piazzii in i cavalli tradiziunali.

Attrazioni di Eirarbakki

Avè visitatu Eirarbakki, ùn saria micca pussibule di vedà a mostra di u museu etnulogicu in u sensu tradiziunale. L'Excursioni inclusi u portu di pesca è numerosi edifici cità:

  1. In u paese ci hè una casa custruita in u 1765, chì hè u titulu di u più anticu viviutu di survivanza di lignu in Islanda.
  2. U custruitu di a chjesa funzanti, a custruzzione di quale hè data di u 1890.
  3. L'scola elementaria più antica, fundata in u 1852, hè a più antica istituzione educativa in Islanda.
  4. I turisti anu a pussibilità di visità a storia lucali è musei marini.

A lista di casi in Evirbakki, chì sò attraziu veru, pò esse aggradèvule per un bellu pezzu. Hè per questa mutivu chì u locu hè cunsideratu solu un museu etnográfico di u museu apertu, a ristaurazione chì si trova ogni ghjornu. Tutti i juni, i palazzi di legnu in ligna custusate à ghjocu.

Cume accade à Eirarbakki?

Pudete truvà à Eirubakka in car da a capitale di u paese . Per fà questu, piglià a strada di una strada in a cità di Selfos è da turnà in l'autostrada 34. Dopu à 25 km, serà Eirubakki.