U Museu Olìmpicu


Visitu u Museu Olìmpicu in Lausanne , pudete amparà a so storia di l'Olimpiadi, partendu da l'antichità è finisci cù a mudernità. È tuttu questu hè pussibule, micca à a tecnulugia di l'informatica, ma à l'ingineru Pierre de Coubertin, chì in l'anni 90 anu avutu l'idea di scuprerà quarchi chì diventerà a fugliale di u spiritu di ghjoculi sportivi.

Ùn serà micca sferivante per nutà chì u museu hè situatu à e costi di u Lavu di Ginevra , in un postu pittorescanu, chì sia definitamente worth a visita, primuramente perchè ùn restanu à pocu à pocu fisicu, ma ancu mentale.

Chì vedi in u museu di i Jochi Ulìmpici di Lausanne?

À i passi di u bastimentu, i date di tutti l'Olimpiadi sò stampate e tutti quelli chì viaghja nantu à elli si senti cum'è s'ellu si era risuscitatu à l'Olympus. A strada, l'exposition museu hè unu di i posti più famosi ùn solu per i turisti, ma dinò per l'abitudine indigene di una di e cità di i cità di u Suvietà .

Allora, in u primu palazzi, tutti anu l'oppurtunità di vedà i diarii di Pierre de Coubertin, chì scrivi i so penseri nantu à a rivuluzione di i ghjovi. Hè nutate chì l'esposizione tutale hè prisentatu da escezioni interattivi: in qualchì parte necessariu di sguassà un libru per cumincià u video, in un nuvellu avete bisognu à cliccà nantu à u buttone, è pudete scuprite qualchissimu sportu s'imposeranu in questu annu.

Ci hè una sala separata cù vilucchi. Questu hè infurmatu di u so dissinnatu è di i lampadarii. In tutti i stati ci sò pouffi bramati, sede - chì crea un sentimentu di un spaziu strettu di u museu, ma un parc ghjovanu. A maiò parte di l'esposizione pò esse recultu, toccu, toccu, vultatu, è cusì, per esempiu, a materia da quale a ropa sportiva era creata prima. U tissutu di tissutu pò esse paragunatu cù ciò chì hè pruduciutu oghje.

In u patiu di u Museu Olimpico pudete vede un monumentu, di sicuru, sò assai di elli in Lausanne, ma ci hè un solu dedicatu à i ciclisti.

Cumu ghjunghje?

U modu più veloce hè di ghjunghje à u metro. In u Metro di Lausanne sò solu duie rami, M1 è M2. Avemu bisognu di una siconda linea. Partenza à a Gare fermanu.