A battaglia di e vingeste in a vigna

Molti jardinieri sò affruntati da u prublemu chì e vittimi dispunibule assai a racolita di uva , perchè elli puderanu mancià.

U utru fecundatu di l'avianu accupatu u nidu cù l'iniziu di u calore è omi di u ghjacà, in un mesi 4-7 raggi di vignare. A l'altezza di l'estiu, u numaru di colonii è maximu, finu à questu tempu e vespi avè accuncianu è alimentate i so babies più alimentariu (l'erugussa, carrione, etc.), questu, sò insetti utili. È à a fini di l'estiu, quandu u crescenu di a culunia rallighja, i vittimi cambienu à più dolce (frutti) è si sò pratiche agriculi .

Ghjè à a fine di l'estiu chì a lotta cù vespi, è a prutezzione di e raghji accumenza in u vignetu, cumu hè necessariu di priservà a vendita.

Cumu distrughje u vespechji in uva?

Cù una pratica di uva com'è una vespola, hè assai difficiuli di cummà, perchè ùn sò micca preparati tali chì puderia esse prucessi di uva da vespi, perchè prontu hà necessariu a cugliera di a cose.

Distruzzioni di i semitichi di u ventu

U metudu principalu di cummà i vittimi in un vignetu tutale di u mondu hè a distruzzioni di e so culonii ( nidi ).

Sequenza di ezioni:

  1. Prima in a matina o sera, quandu i vespi sò rivenuti da u nidu è ritornu à questu, l'hà truvatu.
  2. Dopu a bughjura, quandu e vespi di travagliate sò in u nidu, spray (spray) l'insecticida per fughje i vespi (pudete alcuni contrà d'insetti volanti) o dichlorvos cumuli in u nidu stessu.
  3. Dopu à u procesatu, u socket deve esse cretu.

Hè necessariu per piglià metteurie protettivi contra e pussibuli di piccati di vittimi:

Usannu Trappi

Duranti a munzazioni di e raghji in tutta a vigna, attaccà a mezzo di fondu di buttigli di plastica cù u zucchinu dolce (pudete piglià un marmellata diluita cù l'acqua) è qualsiasi insetticidi (per esempiu Aktara), attaccati cun un filu in u trellis. Intra di sti traspurtate insertate uni pochi viaghji, nantu à quale e vespelli puderanu falà à u ghjacciu. Assicuratevi aghjunghje l'ova à u capu di u tempu. In questu modu, pudete librarà solu u vignetu di vitechji.

Invece di sciroppu in tali tramutori, ponu pezzi di verdura fresca è frutti dolci (cum'è melon, dulceza, pera, mela, prugna, etc.), pre-trattatu cù insecticida contru insetti volanti.

Pudete ancu sprinkle cù stu ghjattu (cun ​​insecticida) qualsiasi piantini vicinu à u vignetu, da ellu puderete tene da facilità di distruggià. A causa di a prisenza di u zuccheru in u sciroppu, si cumplitanu bè à i foglie di a pianta è attraente i vespi, è quelli chì sfrancanu stu zucchinu moriri.

Sacchetti per uva di vini

Certi orvitori à u principiu di a maturazione di e racini cumplegenu tutte l'arburete cù una reta di muta fina, chì in modu simultanu tipponda è da i pani. O pudete aduprà sacchetti realizati, per esempiu, da i capieddi o tulli (ma solu uni pochi manca). Ma cù questu metu hè bisognu di piglià in contu chì e cose sò stati stati suffizciati (per ùn avè micca impastu u mannatu) è deve rinfriscà e foglie di u gruppu, per una megliu di ventilazione, per riduce u risicu di pudete di frutti.

Cumu scantatu i zziolevi di uva?

Per scantallu u fruttu di e raghji, u fattu hè adupratu chì i animali è l'insiccate pruvate micca di u locu induve ci hè un oliu di fumu, cusì à processà a vigna da a vespetta, pudete applicà "Liquid smoke", utilizzatu per a carne di fumà.

Questi mètudi di cummattimentu di vesini in u vignu vi aiutà à mantene a verra intacta è salvezza, senza avè passatu assai soldi.