Clavoli - cultivazioni

U carnaticu hè cunnisciutu da tutti, in e nostre regiunità, hè una fiore assai fugliale. Hè plantatu in mixborders , alpi alpi, à longu u lamentu di i lenzi di fiori. Questu hè duvutu à e peculiarità di u lugnu di crescente, chì ùn pò micca tollerà a mancanza di lumera è stagnazioni di l'acqua. A pianta hè resistente di a secca è di a cera bona. Scupremu di e regule di cresce un clavelu di giardinu.

Cumu u growpore?

Sta fiorta pòpulu propiu da e tinghje è tagliati. In u primu casu, i rimi vegetative di 3 à 10 cm in largu sò scelte per i radicali è i tagghianu sottu à u filu. In petioles, incisioni longitudinali sò fatta nantu à tutta a lunghizza di l'internode più bassu, è da poi li rimuli sò colpi in arena calcina o perlitica finu à chì e furunu sò furmati.

A ripruduzzione per safferedda sò dispunibili per varietà alta cù broussi longu. Per questu scopre, una incisione longa hè fatta à l'interstìctu di u filu selezziunatu à a prufundità di tuttu u gruixu di u troncu, è poi l'aghjunghja à u pianu, cù un cut up. Dopu un pocu tempu, i radici seranu i so radichi è novi rivistuti. Allora pò esse sipatu da a pianta madre è trasplantatu à un postu permanente.

U cultivo di uglu da a semente hè adattatu per a biennali: a maiò spessu hè sortiotii, induve i fiori sò di culori diffirenti. I Seeds sò stati in Abril o Mai à una temperatura di + 16-20 ° C, per questu scopu hè megliu utilizà un pezzu di terra arsu. Quandu i piante acquistate 3-4 parigli di fogli, anu da esse trasfurtere currettamente à un pote più spaziu o postu in un pupu. In un locu perpetu, i carnati sò trasplantati oghje a primavera o prima di l'inguernu. Scorchite e piante seconda annata.

Quandu u chinu di uglu Shabo è varietà d'un annu chinu usanu un metu di spugliatoghji, chì cresce i fiori in a pianta aperta in prima di maghju.

Caring for the carnation is simple. Per u so bon sviluppu, sò dui cundimi sò nicissimi: un locu aperto è assai suli. In questu casu, a densità di lignu dipende da l'illuminazione. L'acqua di u carnadamentu deve esse duie volte à settimana, è a inflorescenza marchanta - in tempu di sguassà. In ocasu, pudete alimentà a pianta cù un fertilizzante minerale cumplessu.