Cones nantu à u ditta

Molte parechji patologii in u corpu cusì provoquenu a furmazione di i pignotti in i dete. Tali formazioni porta à a limitazione di a mobilità di articulazione, riduzzione di a so fluria, è, in u risultatu finali, a perdita parali è cumplitiva di capacità di travaglià. Pruvemu à scopre i raggiuni di l'apparizione di con di i dete e, è determinate i modi di trattamentu.

Cones nantu à e articuli di i dete

Cambiamenti in i articuli di e mani - unu di i raggi più cumuni di cuntattà un cirurgiu o ortopedista. Spessu, tali deformazioni sò assuciati cù mudelli anziane in u corpu di una donna è l'iniziu di a menopause. Trà i cundizzioni cumuni di a formazione di cudi sò i malatie cum'è:

Cones in i dilicammi di i dete di a manu pò esse apprezzati in e persone chì, in u travagliu di certi tipi di travagliu, mantenenu e mani in acqua fridda per longu, per esempiu, quandu pulisce u pesce, o per un pezzu tandu retenu a pusizioni di u pittore cù a tensión simultanea di i dete (per toccu strumenti musicaali, etc.) Spessu a causa di a deformazione di e articuli sò:

Cone sottu a pelle nantu à u ditto

U crescenu in una di e falangi di i diti hè un higromu (cyst sinovial). A maiò spessu un calzino cumpletu cun liquidu viscuvulu hè trovi vicinu à a uglu nantu à u centru di u mumentu. Sta maladie hè tipica per rapprisentanti di e professioni, chì u travagliu implica una carica significativa nantu à e mani, per esempiu, per i maschili. Inoltre, a causa di l'apparenza di u hygroma pò esse ripetutamente ripetuti lesioni.

Trattamentu di i pignotti nantu à i dete

Un trattamentu tutale di a malatia hè pussibile solu sottu a tutela di un spicializatu. U duttore, avendu stabilitu a causa di a malatia è avè fattu un diagnosticu precisu, prescriva a furmazione adequada cù l'inclusion of:

Ughja impurtante in a terapia hè l'aderenza à a dieta è u regnu caòticu di u ghjornu.

Un certu effettu curativu hè datu da compressi faciuti da una misura di meli, stagnu culori è fulgi di colti, appliqués d' argilla blu . La medicina tradizionale rigiumanda di piglià ogni ghjornu in un stomacu vacu per ½ tazza di zuccheri di colti in a mattina è a sera.