Pulsera fatta di bande gomma "Shnurki"

Di sicuru avete digià avutu tempu di acquistà cun tanti tecniche di tissuti braccialetti , è truvò parechje lezziò nantu à cumu per fà da i bande di gomma, quella ora pruvamu a tecnica di "Shnurki". U nomu di a dicurazione ùn hè senza ragiuni, perchè in u risultatu, pudete piglià qualcosa assai simili à u stretcu di i scarpi.

Cumu tissutu braccialetti fatti di bande di gomma in l'stile di "Lace"?

Cusì, per appendà a bracelita, avemu bisognu di una macchina cù un ganciu è l'esse "cordone", o più bien un gruppu di bande di gomma. Quì decide per sè stessu chì u schema di culore seranu più riescuditu, sò generalmente dui o trè culori ch'elli ponu vistu a stampa.

Cumplementu:

  1. Pruvemu a facemu cusì belle issa. Per queste aghjustemu a machina digià cunnisciutu per noi è u ganciu. Pagau attenti à a pusizione di i piste di a màquina: unu di elli hè più longu da un passu (invece, un pin).
  2. Pudemu u primu gommu nantu à dui pinnate vicini di u sirviziu di a machina.
  3. U secondu hè colpi nantu à e dui pinni estremi di i dui piste.
  4. E ora u terzu link per piglià u primu triangulu.
  5. Dopu, avemu principiatu a tipulà una fila di bande di gomma, u pitch.
  6. Dopu avemu dicurutu a seconda parte di u Bracelet "Shnurki", in a foto pudete vede chì u patronu hè fattu di dui o trè culori di bande di gomma.
  7. Emprumbe per sparghje u viaghju da i ligami.
  8. Cusì, avemu avviatu à u latuanu di a macchina à l'ultima pinna.
  9. Avà esse solu i stessi ligami sarà scrive nantu à a manu dritta di a machina. Ma ùn avemu micca principiatu da u primu, ma da u sicondu pin.
  10. Fu finu à a fine di a mità dritta.
  11. Avanzamu li facemu u stessu triangulu annantu à i pineti estremi, è ancu à u principiu di i tissuti.
  12. Hè u tempu di cunsiderà cumu fà un mudellu di bande di gomma in a forma di "cordonni" per a bracelet. Prima, avemu attachete u pene di gomma, disturbu da una figura ottu, à l'ultimu pin.
  13. Hè u tempu per piglià u ganciu in le mani.
  14. E ora, passu per passà anu analizà u schema di pullozzione "Shnurki", chì finiscinu i bande di gomu chì capire è induve trasferendu. L'esencia hè simplice: inserisci un gancu sottu a nostra figura ottu, è poi attraversu quì cuscemu l'arghjetta di i bande di gomme è a piantaglie cù ognitantu in i nostri pins.
  15. Quì avemu pigliatu u bandu verde di gomma, chì hè stata pianta nantu à u pinellu vicinu. Pene à u bordu è u metti in u so locu. In fattu, avemu fattu u stessu ottu, solu ghjuvannenu à l'altru.
  16. In u stessu, piglià a seconda band elastica in u pin diagonali è a pianta in u so locu, pricipitantu tirrenu per l'ottu ottu.
  17. È avà u passu per passu, andemu in modu di u ligame cù a ligame è facemu quessi vuci.
  18. Arrivatu a seconda cima. Certiu a riva di u bracelita nantu à u ganciu. Per questu allargonu un plus un'altru.
  19. Per cumprà a durata dumandata, usamu a tècnica simplista in forma di una catena.
  20. L'ultimu passu per qualsiasi bracciale, è a tecnica di "Shoelaces" hè ancu a fiurazione di e vilhe di i bande di gomma cù l'aiutu di un pappu di plastica.