A cullezione d'estiu di Chanel di u maquillaje 2014

Maestra di Chanel - sinònimu per una qualità impeccable è u stile più altu. A cullizzioni di maquillaje Chanel à l'estiu di u 2014 hà cumpritto sanu l'expectativa di e donne di a moda.

In questu articulu seguemu in u dettu.

Chanel Cosmetics Collection - Veranu 2014

La marca mitulòggana Chanel cuntenti à e donne di a moda cun una nova colca di maquillaje, chjamata Reflets d'Été.

A cullizzioni di a ricerca di Chanel à l'estiu di 2014 hà include:

Comu basa è tonu, i stilistes Chanel indicanu chì avemu l'usu di i prudutti di a cullezzione di Les Beiges, chì hè stata liberata un pocu prima.

In particulari, sò:

Chanel di u maquillaje - Summer 2014

Ancu dopu una repertorii di cursori di a recita di Chanel, l'estiu di u 2014 hè chjaru - u maquillaje serà intrevevante è luminoso. A principal tendenza hè tonalità d'orange, in particulari in i labbra. Una cunghjunsione inghjustu di uccidintali è viulente hè sicuru per piace à tutti quelli chì piace à esce da a ghjente. À u listessu tempu, l'ùmmira di i prudutti principale di Chanel in a cullizzioni di l'estiu di u 2014 anu variatu abbastanza chì qualsiasi fashionista, invechja di l'età è u tipu di culore , puderanu usà in u maquillaje. I cilugrafii urdinarii sò adattati per fà di cunfurà di ghjornu impiegatu, è più intensi aiutanu à sfascià a bellezza à a sera.

Quist'annu, i stylists tornanu novu à a linea di culore. Cusì, Chanel ci ponu arricàmpule di bronzu brinu. Sè siddu si vulete, si pò esse cumminati cù parechji tonalità in tonalità di bronzu, o cù u ramu-rosatu o viole. U biancu rosatu cù un tintu di bronzu di ruboru pò esse usatu cum'è un rubio regulare, o cum'è un puntu di bronzate - per correggià a forma di a faccia (in questu casu, avete agisce cuncepitu è ​​ùn esercite cun un tonu riccu).

E selezziunate sfumature di lipa glossu da a nova coleta di Chanel, ricordate chì tutti anu gelatina, texture di gelu. Questu significa chì ùn serà micca pussibule di alcuni un densu color satuvolu di elli. U revestimentu nantu à a bocca serà lumera, trasluzente, perchè s'è avete aduprà i vostri labbre un sensu è u centru di culore per u maquillaje, l'usu di u lipstiziu di u tonu appropritatu cum'è a tappa principali è a glitter-gelatina cum'è accentu.

Oghji di gloss per i labbra è u polpa d'unghie sò casi duppie riplicate, perchè e li fimmineddi cancianu novamente u stessu culore di labbra e ungi. Ma invece di un manicure di un culore, i maestri di Chanel suggerenu chì ci decorà a nostra manu cun una manicura di luna - una "cunetta intrecciata", in quale una "linea nuance", micca a fila di "sorrisu", hè distinta cun nuance cuntrastanti. Tuttavia, una manicura hè adattata solu per i pussibuli cuntenti di i dete e longi cuncerti di forma regulare. Ùn si scurdate micca chì a manicure di luna ha "scuritu" significativamente a larghezza di a chiave di u unghjetta, facentinu più "quadru" in apparizione. Allora se a forma di i vostri unti sò luntanu da ideale, utilizate un manicurente monocromu classico - hè grande per ogni forma di unghje.

Per vede parechji novità Chanel da una copia d'estiu di un make-up 2014 pudete in nostra galleria.