Cuisine di Tanzania

A cucina naziunale di Tanzania attrae i visitori cù a so varietà di platti, tradiziunale per i paesi di l'Africa orientali. In cucina tanzaniana, ci hè una cumminazione di prudutti di vegetali cù prudutti di u mondu salvatichi. Ci ponu esse nutati chì i preferenzi gastronomii di l'abbitanti di a costa fù influenzatu da a cucina di i paesi europei (per esempiu, Gran Bretaña, Turchia) è in l' isula di Zanzibar ponu vede una cumminazione di tradizioni culinariu di l'africani, àrabbi è persiani. I recipes di a cucina di Tanzania sò simuli simplici per preparà è aspetta assai appetizing.

Pane di carne è pisci

In Tanzania, vi offre à prupone parechje testi esotica di carne, per esempiu, bufalini da carne di buffalo, stufa d'ostru, filetti d'antilatu, elefante è stufa di crocodile, termite fritto è locusta. A carne di maiale è a carne di carne in Tanzania sò menu cumuni, cum'è queste varietà hè cunsideratu cum'è costu. In cunfronti cù elli, i Tanzanians preferenu a carri capruna. Hè assai più prezzu, è i pani di caprunu sò trà i platti più impurtanti di a cucina tanzaniana. À pezzi cumune di a carne in Tanzania, includenu ancu furnitu in u ghjocu di teste, viteddu cù verdura è salsiccia grillata da parechji tipi di carne.

Per quelli chì prifiriscenu avianu poveri, ci hè casi sempre un pianu tradiziunale chjamatu "nyama-kuku" in u menù, hè un fritto frittu. Oghje in ustarii oghje pò esse stofatu in legnu di latte di cocciutu (un piacatu chjamatu "duckling-dar es salaam") è soppa di pollulu cù cicogheddi verdi.

I platti da i pezzi di mare è i pesci sò furnitu in foglie banana o pezzu frittu, u stufa d'olivu, gambelli cù limonu, langostri, ostris, cunchuli. Sò casi sò sempre accumpagnati da una insalata di alga, è ancu di frutti è ligumi freschi per sceglie.

L'adatta per i pratiche di carne è aviculture hè un pignaredi chilò, chì hè stata preparata da parechji culturi di granu. Pò esse furnitu nantu à u tavulu in una forma murmure, o in forma di boli fritti frischi. Inoltre, cum'è un parapolt di cucina in a cucina di Tanzania, u granu, u rossu, u fasgiolu è e diverse radichi, a col è salciatu è i patate fritti sò usati.

In Tanzania , i bananas unsweetened grow, chì formanu a basa di platti di ughjornu. Quessi banane sò unipochi di patate, è assai spessu si usanu com'è una guarnitura. Trà i modi di i bananas di cucina si frittura, stufa, languide è foglie in u fornu, cù carne è cacahuini. Pundu nantu à u listinu populari in Tanzania - stufatu cù banane, hè chjamatu "nyama-na-ndizi".

Bei, postres è salsi

L'influenza di i tradizioni culinariali Indi pò esse spiegatu da l'ingrossu di i salsi è spices in Tanzania, per esempiu, curry. Per lunch è di cena, i pasticceria di cidri, u pane "naan" o "chapati", i pancakes "samosa" sò ancu servuti. U pani "chapati" pò esse sirvutu è di dolci, perchè ellu ci hè plegatu è abbastanza abituatu cù u melu è u mandu.

Honey hè statu assai ricunnisciutu in cucina tanzaniana, hè a basa per a preparazione di diversità di documenti. Da i bollenti vi deveru attentatu à "maandazi" è cun pastelli cù una banna di banana, è dinò u fruttu di u fruttu, l'amanduli à u cafe, l 'halo, u donut.

Doppu li rami prisenti in a menzione, ci sò tè tradiziunali è di cafè, zucchieri di ghiacciu. U tè hè fatta da a tradizione britannica, cù u latte è u zuccheru, è u cafe offrittu hè sempre d'una qualità excellentu, cum'è chì a Tanzania hè unu di i paesi principali in l'esporatu di cafè è tè.

Per separà, hè bisognu di nutà viande alcoolichi. Quì sò prudotti un gran numaru. Hè assai populari a cerveza lucali, hè di prezzu è assai gustoso. Pruvate e marche Safari, Kilimanjaro, Serengeti. Di l'altri barche alcoolichi, u vodka lucali "konyagi", pruduciutu da papaia, liquidores "Afriksko" è "Amarula", è di "Dodoma" di vinu hè u più grande. Innota chì in Tanzania in ogni hotel è in tenda puderete cumprà prudutti alcoolidiche impurtati, anche a forte influenza di e tradizione islàmica.

Da e manciari senza alcoolate, ricumandemu à pruvà Krest tònicu. L'acqua hè cunsigliata per vìviri solu di a buttiglia di u supermecciu, qualsiasi altru havi a essiri boiled o disinfettatu da altre modi.

Uni pochi parolle da e tradizione in Tanzania

  1. Per ùn avè cunfurmatu à avè un ordine à un restu locu, ùn deve micca bisognu di u swahili. Ricerdu solu chì i nomi di tutti i pezzi di carne cumincianu cù a parola "nyama", per esempiu, quì sopratuttu in l'articulu "nyama-na-ndisi" è "nyama-kuku", chì significanu stufatu cù banane è fritto, respectivamente, ma u nomu "Nyama-nkombe" significa carne di vacca fritta.
  2. Tanzanians manghjanu cù e so mani, cù i trè ditte di a so manu. In ogni casu, in i restaurants, i visitanti sò sempre servuti cù appruvisamenti.
  3. In u tavulu, in solitu ci sò ghjovani rivolti di craimi, chì aiuta micca solu per refreschà a bocca prima di manghjà, ma dinò improvesu a capacità di revelà u gustu di ogni pane.
  4. In restaurants and cafes in Tanzania, un ambiente tranquilo è pacficu, una attitudine amichevule à i clienti è rinforziu lentu di i ordini. L'ultimu fattu deve esse cunsideratu se vulete un bocca veloce. In questu casu, pudete refuse u visitatu u risturante è cumprà prudutti in u supermecategu o in u mercatu.

Dove manghjalli in Tanzania?

Per ghjunghje à a fami, pudete visità ristorante in centres d'ospiti è shopping in i cità di Tanzania. In elli, cum'è regula, una prisenza àmplia di platti lucali è i pratiche tradiziunali, cumpresa a cucina europea, hè presentata. Ci hè ancu cafeti, pesce e ristoranti per i vegetariani in Tanzania.

A tour gastronomi già ricanusciuta assai per i turisti in Tanzania vi permettenu visità l' isula di Zanzibar , visitate u mercatu locale, cumprate tuttu ciò chì hè necessariu di coccia platti exotici nantu à questu, è da participà à a creazione di maestri maestri. Puderete amparà à preparalli, per esempiu, u risu cù pasci è spices, è ancu un pezzu di fegatu di cia, lingua è cori, chjamatu sorpotelu.