Attraversione di Tanzania

Questu paese in l'ultimi anni hè diventatu unu di i destinazioni turìstichi più famusi, è ùn hè micca surprisante: ùn ci hè più vistiu in Tanzania . Riserve naturali , boni paisaghji, pitichi pitichi, cultura unica di tribù chì campanu nantu à u territoriu di l'statu è una gran quantità di viaghjadisti storii, acquistendu cù a storia incù sta storia, facenu assai attraente.

Attraversi naturali

Forsi, in Tanzania, l' attrachjoni principali sò i so parchi naziunali, riserve è riservi naturali. Ocupanu circa ¼ de u territoriu tutale di u paese. U più famoso di i parchi naziunali sò u Serengeti , u Kilimanjaro , u lagu Manyara , Munti Udzungwa , Ruaha è Arusha . Ngorongoro , una biosfera è a riserva etnografica, chì a so cumpagnia hè micca solu di priservà l'animali rari chì vive quì, ma ancu per conserve a cultura traditiva di u Masai, chì vanu in issi paesi, anu detta annu. L'estuary Mnazi Bay-Ruvumba, Dar-es-Salaam, Riservi Natura Ndutu, Zala Park, riservazioni Natura Selous, Ugalla, Masva è altri sò dinò famosi da i turisti.

Cunsiderate sò i Jardine Botanicu in Dar es Salaam , i pareti Rudy è Svagasvaga è u boscu Miombo vicinu Dodoma , i "piedi di ballu" vicinu Mwanza , u Parque de serpi Meserani vicinu à Arusha , u piantagioni è altre spezia à l' isula di Zanzibar , u Ngezy à l' isula Pemba è a riserva di turtle nantu à l' isula di Prisione .

Situazioni storichi è religiosi

A maiò parte di e cità tanzanisi sò ricchi in viso, a prima capitale di Dar es Salaam. Ci hè parechji tempulazioni: Ci hè una strada sana di mosche, chì si chjamava Mosque-street, a strada di Kisutu, chì custate parechji temples hindu, cum'è e chjese cristiani: a Chiesa Anglicana di San Alban, l'Igreja Catòlica di San Petru, a Cattòlica Catòlica, l'Ortodoxa a cresia greca, a cathédrale luterana.

In più, in Dar es Salaam, pudete visità u Museo Nazionale , chì hà una grande collezione antropològica, a Galeria d'Arte, induve pudete vede esempi di articuli tradiziunali di tutti i rigioni di u paese, u Musìmu di u Village, induve pudete vede speciali di e casi in Tanzania. A notte hè stiie cum'è a Torre di Ritello, u Palazzu di Sultan Majid, a Università Mlimali, l'edificu di a stazione di ferrovia, priservatu da l'epica di a culunizazione tedesca, u munumentu Askari dedicatu à i soldati africani chì participonu à a Prima Guerra Mondiale.

In Dodoma hè viste à vede cattfratiche - Catolica, Anglicana è Luterana, mosche di Ismaili è Gaddafi , u tempiu Sikh, è ancu un monumentu à Julius Nyerere, u primu prisidenti di Tanzania, è un museu geologicu. In Arusha, un forte àrabu di u 17u seculu era cunservatu; Inoltre quì pudete visità u Museo Nazionale di Storia Naturale. Un museu interessante dedicatu à a vita di l'affari Sukum hè situatu in Mwanza.

In a cità di Bagamoyo , chì era quandu u capitale di e culoni di l'Africa orientali di l'Alimagna è quasi ùn s'hè micca diventatu a capitale di Tanzania, u memoriale Livingston, un cumuni di edificatori di l'amministrazione tedesca, un cumplicatu di a missione catolica di u fini di u XIX seculu, in quale hè un museu storicu è forte, sò populari cun turisti. E in l'isula di Pemba pudete vede i ruvelli di a furtizza di Pugini di u XV sèculu è i restos di un settidu swahili chì datanu u 11 sèculu.

Isola di Zanzibar (Ungudzha)

A manifestazione spettaculu si merita l' isula di Zanzibar (Ungudzha). A so capitale, Stone Town, hè allegatu cum'è Patrimoniu Worldu di a UNESCO. Quì vi vede a Casa di i Miraculi (u palazzu di Sultan Said Barghash) è u palazzu di Beit el-Ajaib, u forte à l'Arabu, a Catedra Anglicana , a casa di David Livingstone , a Cattidrali di San Ghjiseppu, a zona di l'esercitu di l'esiliu, l'antica missile di Malindi, l'Aga Khan è a Mezza Blu, i spiagge di Kidichi, ruines, Mtoni, palais, Mrukhubi, palazzo, Forodhani, giardini, Grande, mercato. Una di l'attrazioni più famusi da a cità Stone hè a casa chì Freddie Mercury hà campatu quì un zitellu.

In più di Stone Town, in l' isula di Zanzibar hè ancu interessante per vede e cave di Mangapvani, in u quale l'esiliu sò stati guardati dopu à a scassa ufficiale esclava, u parcu di Josani è di i paesi di lucali (per esempiu, u paesi di Kizimkazi ).