Chì per vene di Maroccu?

Maroccu - un paese di uccidintali di colore, chì in a nostra mente hè assuciatu principalmente cù a ricchezza è u lussu graziu a bella serata di TV, largamente emisora ​​in TV. A cultura esotica, paisaghji pittoresca ùn sputanu micca qualcosa indiferenti, ma di modu per fà l'impresioni è i ricordi di u viaghju a più cumpleta, avete da esse cura di i souvenirs da Maroccu.

Chì per vene di Maroccu?

Ogni cità à stu paese di fàtziu hè specializzatu in un articulu specificu, ma ci sò parechji prudutti chì sò tradiziunale per u paese in ellu, cum'è a muzera - i scarpi senza spinu cù boccidi curve, chì sapemu di i film è i cartoni di i paesi orientali . Sò fatti di a pilula di capretti o pecuri d'armi fina - Maroccu è ponu bordati cù filamenti d'oru è di argentu. Questu hè un rigalu eccessivu à una persona estimata - sò cusì cusì cun cammelli in casa, chì ùn hè micca solu di sparà.

Inoltre, i catuzzi sò riferiti à i rigali cumuni di Maroccu. Ci sò dui tipi di bazares locais: àrabbi è Berber. I primi sò distinti da u luminosu di i culori è a varietà di i patti chì ponu esse riprisentate è di e pittura è animali. E bèverbe suvevanu un corru più calmendu è i patroni sò più strette - per regula, sò questi figuri geomtrici è ornamenti.

A donna rara pò contru à l'elegante gioielli Maroccana - un corpu di colore è un coltu, aranci, colgante è braccialetti d'argentu è oru. Sè vo site à prughjettu una compra carica, hè megliu per andà in una di e tanti belli ghjardi chì possa una garantia di l'autenticità di i prudutti. Per quelli chì ùn sò micca pronti à stallà una seria seria, una vasta selezione di ghjuvelletta hè offruta, chì in u so apughjatu hè pocu diffirenti da l'urigine originale.

L'impresa sò interessate in quale interessanti pò esse purtatu da Maroccu per a vita di l'assidu è di l'internu. À u munnu orientale hè una gran varietà di platti - tutti tipi di servizii, pranzi, dispunni, cagiulati. E si pruvate, pudete truvà ancu a lampada di Aladdin, a quanta chì parechji sòiu cum'è un zitellu. Elementi inseparabili di l'internu orientale sò pouffi di cuir di focu è lumari di chjusu incù lampshades, ancu fattu di corpu genuu.

Chì ellu viaghja da Maroccu?

In esse stu paese maraviglioso è ùn pruvate micca i dolci di autunno veri - ùn hè micca prufunenti. Pudete piglià cun voi, documenti avarà apprezzà stu donu. Sò fatti di trasportu, perchè u cori di i manciari sò frutti naturali siccati chì ùn spontranu in modu. Sò fatti cù u tè tradizionale di mint, o licore di lignu: tradiziunali maroccani.