Vacanze in Maroccu

In Maroccu, i vacanzi diventanu in trè gruppi: religiosi, naziunale è regiunale (tradiziunale). Hè una grande impurtanza in a vita di i Maroccani. Per fà sapè u paese è a so cultura, hè bisognu di visità celebrazione tradiziunale è participà in celebrazione è rituali lucale. I ghjorni in Maroccu anu u so culore cusì especial, gustu, oliu è aghjunghje parechje impressioni à u vostru viaghju.

A classificazione di vacanze

I vacanze naziunali in Maroccu ùn sò micca assai diffirenzii da a lista di vacanze standard in altre paese di u mondu:

Vacanze religiosa include:

A più interessante per i turisti sò e vacanze tradiziunali è festivali. A maiò parte di elli in u ghjugnu sò u festivale di simphonie di u disertu, u festival di musica Ganua, u festival di ciriveu è i festivali di l'arte populari è a musica sacra. U più coloratu è pittoresca pò esse chjamatu periodu di fioritura di l'amandule è a festa di i rosi in Maroccu . È a più fascinante hè a festa di candele di cera.

Vacanze religiosi in Maroccu

  1. Uraza-Bayram hè unu di i più grandi vacanze in Maroccu. Hè scrittu u fini di u mese di u Ramadan. Cilibite durante trè ghjorni. Queddi appressu à u lugliu. Uraza-bairam è simili à a celebrazione di u novu annu.
  2. Kurban-Bayram hè una festa di sacrificiu, celebrata 70 ghjorni dopu a festa di Uraza-Bayram. A festa cumencia à a matina. In questu ghjornu, un animali animatu speciali hè sacrificatu è i corsi di carità sò disposti, i rigali sò datu à l'altri.

Unusual Vacations

In u paese di Tafraoute , chì hè cunsideratu a capitale amandula di Maroccu, u frivaru, un avvenimentu sorprendu principia - l'amandule in fugliale è notifica l'arrivata di primavera (u nomu di u festival hè u Festivale di l'Amuri). I Maroccans pensanu chì i frutte d'amanduli purtate a bona furtuna è per quessa a so fiuritura, chì concordanu cù a vacanze Tu-Bi-Shvat, hè un tostu sacru.

In maiu, pudete dinò in a prucissioni di candele di cera in Sala in onore di u patronu di a cità di Abdallah Ben Hassoun. A celebrazione hè in un magnificu prucissioni festiva, accumpagnata da i musicisti è i bandiera di bandiera. I partitanti portanu grandi lampeddi di scatuli multicruciati, si andonu da a casa, induve fanne candele è à a tumba di u patronu. Questu hè un spettaculu inesprissivamenti fascinante, chinu di emozioni.

Festivamenti in Maroccu

  1. A festa brillanti, succosa è fragante di rosi Marocani in a cità di El Kelaa M'Gouna, u sicondu nome di a cità hè a capitale rosa di Maroccu. In questa cità, sviluppà a pruduzzione larga di l'oliu rose è l'acqua. U Rose Festival in Maroccu sò normalmente oghje in u Mayu è hè timatu à a fine di a cullizzioni di petali. Questu avvene pichetiche impregnava a cità sana cù a so fragranza. Tutti i guerrie di i rosi sò venduti, tutti sprinkle l'altri cù petali è elettu Miss Rose.
  2. Per u dulce, visitate a festa di e festival in Erfoud, chì hè tenuta in uttrovi. Questu avvenimentu permette di immerse in a cultura è l'atmosfera di u folkloru cù canzone è dances. Eppuru, cum'è cù di tasteri e ferimenti.
  3. È se vulete messi in una trama di u conte di fiancu "A mila è una noite", pudete visitate u festivale di cavalli in Tissa. I carusi Yurba, vistutu di vestiti naziunale, omi, guirreri di cavalieri - tuttu questu quì dà rimette in un spiaggia di festa.
  4. Pudete, forsi, un altru grande festa in Marocco, chì ùn deve esse ignurata, hè un festival di musica sacru è balli in a cità di Fez . U festa cumprendi interprituri di diversi parti di u mondu. Dervishes si sò intesu, musica Berber, musica arabe-andaluce, psalms, flamenco - è questu hè una piccula parte di a festa.