Simen National Park


In a parti sittintriunali di l' Etiopìa , hè u Parcu Naziunale di u Simeni Muntagnolu o Muntagnolu Parcu Naziunale. Hè un monumentu naturali chì si trova in a regione Amhara è attrae turistere cù una diversità di flora è fauna.

L'infurmazioni ghjinirali nantu à l'area protetta


In a parti sittintriunali di l' Etiopìa , hè u Parcu Naziunale di u Simeni Muntagnolu o Muntagnolu Parcu Naziunale. Hè un monumentu naturali chì si trova in a regione Amhara è attrae turistere cù una diversità di flora è fauna.

L'infurmazioni ghjinirali nantu à l'area protetta

U Parcu Naziunali hè stata fundata in u 1969 per prutezzione di a natura stupente di i Monti Szymenski situati in l'Alpi di l'Etiopi. U territoriu di a zona prutetta prupone una zona di 22.500 ettari. U paisanu questu hè rapprisintatu in a forma di savani, deserti vicinu, semi-posti è vegetazioni Afro-Alpini cù un pezzu d'arbulu.

U puntu più altu di u Parcu Naziunale Syumen righjunghji una marca di 4620 m di livellu di u mari, u pico è chjamatu Ras-Dashen . In quantità, si classifica prima in Etiòpia è a quarta in u cuntinenti. Spissu cuntene nuvole è ghiacciu, è à a notte a temperatura di l'aria caldi sottu à 0 ° C.

L'erosione significativa nantu à l'altupianu criò un paisaghju stupidu, cunzidiratu unu di i più belli in u mondu. U territoriu di a zona prutetta hè custituita da un massicu rocciosu chì traversa i ciumi è gole. Sò sustituitu da vaddi largu è chjosa grassy.

In u 1996, u Monti Simen fu figatu com'è Patrimoniu Worldu Patrimoniu da a UNESCO cum'è un site protughjolu, ma in 2017 l'urganizazione decide di escludiri un parc nacional da u so registru. Questu hè dovutu à una gestione perfeccionata di l'area protetta è à una reduczione in a sfruttamentu pasturali.

Flora di u Parcu Naziunale Syamen in Etiòpia

A pianta più cumuni hè un lobellu giantinu. Addiventanu un tempu longu è dissolve nunda più antichissima in 15 anni. U territoriu di a zona prutetta hè rappresentata da 3 e regioni botanichi:

  1. I picculi bassine sò situati à una altitudine di menu di menu di 1500 m. Sò fatti per u pastori è cultivazioni di campi. Quì prumove un clima cambiante, perchè u munnu di a pianta hè rapprisintatu in a forma di arbusti è di e boschi.
  2. L'altitudine mediu - hè à una altitudine di 1500-2500 m. Questa hè a parti più populata di u massicu di muntagna, chì hè rappresentata in forma di praticelli alpani è bassa d'eucalyptus.
  3. Highlands - hè nantu à 2.500 metri. Questa hè una zona herbaria cù spiagge, quandu u clima frize preva. In questu territoriu sò cunghjunsta di machini è foglie foddi.

Fauna di u Parcu Naziunale Simen

Eccu vede un gran numaru di parechji animali, alcune eranu endemichi. Duranti a visita per sta reserva naturali, i turisti anu da pudè vedle servalov, chjelli etiopi, lupi, capelli di Syumen, leopardi è avelli di preda, per esempiu, un coru cù un ghjornu furbe è un omu barbutu.

A maiò parte di i visitori à u Parcu Naziunali sò attrauti da u mondu. Hè un casu rilòru chjosu caracteristicu. È assai populari sunnu i capri d'abissiusi (walia ibex). Stu animali ùn si pò accade in nudda altru di u pianeta, ma pare à i capri salvatichi.

Funzioni di visita

A maiò parte di turisti venenu à ghjunghje à a natura pittoresca è cunquistà i picculi di a muntagna. I rotolate speciale sò setteddi in u Parcu Naziunale di Szymen, guiddi, guiddi, muli, equipaghji è ancu alimentari sò disposti una tarifa addiziale.

In u territoriu di l'area prutetta sò campings è assicurati. Pò esse ghjunghjenu cù SUV e autobus berezi, ma hè necessariu accurdà u trasportu in anticipu à l'entrata.

Cumu ghjunghje?

Prima di u Parcu Naziunale, Syunam hè u modu più còmicu per esse da Debark. A distanza hè di 40 km. Per mezu di u paesu sò busos seguite a ruta Axum- Shire- Gonder .