Natura di l'Etiupia

Etiòpia hè situata in i cintichi subequatali è equatoriali, ma u so clima hè determinatu da l'altitudine sopra u nivellu di u mari - questu hè u più altu di tutti i paesi africani. U clima hè trimatu è umidu, è pudemu dì chì a natura di l'Etiopia hè più abica cumparata cù l'altri stati in questa regione.

Rivers è laghi

Etiòpia hè situata in i cintichi subequatali è equatoriali, ma u so clima hè determinatu da l'altitudine sopra u nivellu di u mari - questu hè u più altu di tutti i paesi africani. U clima hè trimatu è umidu, è pudemu dì chì a natura di l'Etiopia hè più abica cumparata cù l'altri stati in questa regione.

Rivers è laghi

I fiumi in Etiòpia sò assai sferenti è gestionanu perfetta l'irrigazione di tutti i terri agriculi. A maioria di i fiumi di a parti occidentali di l'altipiani etiopi appartenenu à a bacinu di u lavu di u Nilu. U più grandi di i fiumi di i lochi altri, Abbay, in i so richieste più chjucu sò chjamati u Nilu Biancu , è in st'idea si trova a più bella cascata d'Etiope - Tys-Isat , chì a altezza reachu 45 m, è l'larghezza - 400 m.

L'altri richi grandi di sta regione sò:

I fiumi di a parti sud-sud di l'altipiani etiopi anu scorri à u Oceanu Indianu. I più grandi l'Uabi-Shabelle, è ancu i fiumi chì sò i tributari di Jubba. Vale nutaramente sò riversi cum'è Awash è Omo .

Quite assai in Etiòpia è laghi, solu salinu è acqua dolce. A maiò parte di queste sò in a Rift Zone. Ma u grandi lago in Etiopia, Tana, ùn hè micca cunnessu cù ellu. Questu stagnu hè una zona di 3150 metri quatratu. km à una prufundità massima di 15 m, hè da questu induce u Nilu Biancu.

Desertu di Danakil

Stu disertu hè in u nordu di u paese. Hè chjamatu u locu più impurtante è inhumitariu in u nostru pianeta. I reservorii sulfule chì emettenu gassi tossici è malamenti (a temperatura di l'acidu nantu à a so superficia reachanu +60 ° C), volcani attivi - tuttu questu fa un desertu un ambiente excelente per filmà film about Hell.

In ogni modu, u disertu di Danakil attrae un grande numeuru di turisti, cumpresa grazie grazzi à i paisaghji fantastichi, amazing in forma è culore.

I attraversu maiò di sta zona pò esse chjamatu:

  1. U vulcanu Dallol hè u puntu più bellu in Etiòpia è u vulcano più bassu in u mondu. A muntagna hè 48 m sottu u liveddu di u mari. Duranti l'esprissioni chì hè devenu in u 1915, un lavu di u violeta-gialla cù una stampa verde. A strada, u libru di Enoch nantu à questu spaziu hè scrittu cum'è un abissu infranicu, è si dice chì l'apucalipse principia da quì (in principiu, in describing the end of the world, hè faciule di sapè a descrizzione di l'eruzzioni di u vulcano).
  2. U Lavu Assala. U so paisaghjolu vede ancu a manera più fantastica: hè u lagu più salinu in u mondu (ancu i solunità di Uyuni in Boliviana hè più inferior à ellu da u gradu di salinità). I cristini di u salanu quì i numeri più strazianti di i mudelli più variati.
  3. U lagu Erta Ale (ancu utilizatu a versione di "Ertale"). U reservoir also looks like the Underworld: hè un lavu di zuccheriu è mai spessu lava. Hè situatu in u cràcculu di u vulcano activu di u stessu nome .

Vegetació di Etiòpia

In u novu, grazia à a situazione geografica di u paese, quasi tutte e zoni di vegetazione pò esse truvata in u so territòriu: desertu, savana, foresta tropica alta, savana di montagna, boschi di muntagna perenne, etc.:

  1. Parti suddientali. Casu tutta sta spaziu hè occupatu da una chjamata - u cinturione di altitudine altitudine più altu di l'altipiani Etiopi (finu à 1700 m above sea level). Contene silosi xeròfichi di u tipu Etiopi, è à longu i fiumi - savani cù arbusti (acacia, mirra, balanite, etc.) è i umbeliferi.
  2. Sud è u centru di i lochi altri. Questi sò savani di varietà subspecies cù i scopi di e furesta di u lume. Puttimi cumuni - tutti i stessi acacia, è di ficus giant, incense tree, terminal. In certi locali, i zoni di i boscume di bambù sò stati cunservati, in quali i pianti righjunghjenu una altura di più di 10 m.
  3. U suduvestu di a Highlands. Hè cummientu da e furesta di pioggia. Eccu un arburu di ferru, un ficus, un cordone, un sizigum, è u caffè cresce com'è un sotano.
  4. Savane di montagna. À altitudine di 1700 à 2400 m, ci hè un cinque di guerra. U più caratteristichi sò l'alive salvatica, una rosa abissinia. À e costi di i laghi ci sò ficus giganteschi, ancu questu ci hè un pezzu d'arbulu.
  5. Evergreen bosques. Ci sò in a listessa zona. U più caratteristiche caratteristichi sò un arvulu amaru, un ghjiruvaru altu, un cedru lápiz. Cum'è una soterra, ci hè un arbulu arbuttu stoccu, chì in i paesi arabi hè utilizzatu per masticà, è l'ephedra hè alta.
  6. Cinture di u Degas è Chok. U primu hè situatu à una altitudine di 2500 à 3800 m, hè carattarizatu da i boscume di bambù è di l'albitori di l'arbureti d'alta altitudina (rosa Abissinia, bracciale à arburu, etc.). Ancu altri hè a corvette, induve a pianta principali hè a lobelia è a cuscini in forma di e piante.
  7. Hè ancu avissi nutatu chì in l'Etiopia muntagnosa sò parechji alivi EQUALIPTAL - sta pianta hè stata pianta, da a fine di u XIX seculu, per restaurà i viaghji forestali tagliati.

Fauna

Hè chjaru chì, cù una ricchezza di flora, a diversità di l'animali di u re di l'animali di l'Etiòpia hè ancu assai grande. Quì pudete truvà quasi ogni propria di fauna chì vive in u cuntinente africanu. A lot of endemic animals live in Ethiopia:

L'animali più cumuni sò chacchi, foxes e hyenas. Puderete truvà rinocerosi, hippi, zebras, giraffe, antilopes, è ancu predatori - leopardi, ghjetti, servalov, etc. Etiopianu ùn hè micca per nunda chjamatu paradisu per ornitolooghi - ci sò più di 920 spezie d'occhi:

Àmbientu di cunservazioni

Ùn puderebbe dì chì a cunsirvazioni di a natura in Etiòpia hè troppu bona, ma in u paese ci sò 9 parchi naziunali , chì sò prutetti per unicu vegetali endemichi è micca micca unicu unicu.

I più famusi è populari trà i turisti sò parchi:

Nta l'altri parchi naziunali di u paese hà bisognu di chjamà cusì: