A cullizzioni di primavera di Chanel 2013 make-up

Coco Grande cuntinua d'inspirà à Peter Phillips (direttore creativa di a linea costera in casa di Chanel) per creà un cosmetti di primavera 2013. Questu tempu a cullezzione hè creatu per dà calore è naturalità à ogni donna. Hè duminatu da i cali è calentarii: oru, sabbia, cale rosatu è beige - portanu assai tendezza è elefantità, ricurdannusi di i caliu platti d'oru, u mare è u sole di primavera.

I culori di a recita di Chanel 2013

U culore principale di a nova coleta di a marca era beige, in più di quali eranu presentati è altre altri tonure di pastelli. Cù stu Chanel make-up in a primavera, avete vistutu eleganti, frescu è naturali, è i passerivi rienisceranu da u vostru altru spiritu.

A perla di a cullizzioni hè un pappu-hailer, chì hà un bulu lucente di lumine è adattatu à a pelle di qualchì tonu. Chjama l'ombra d'oru è rosa-beige. Per l'appiecazione di pollu, hè pruposta di utilizà un grossu raspante o una sponta dilicata, bella.

A nova linea cusmetica cumpone un rouge chì combina tonalità rosa, biancu, corallo è pezzu. Oghje ghjornu ùn ci hè micca dubbitu chì anu da esse u primu fiat cosmicu di sta primavera!

A paleta di l'ombra 2013

A paleta di l'ombri di Shanel di u 2013 hè ancu eseguitu in parechji sfumature amatori. Hè assai faciuli d'appricà è permettenu di mischjà culori in una varietà varianti. In u risultatu, pudete piglià un colore di prugru stombu, grisu-beige o satuatu. Ma mono-settimi di sombras sò offruti solu in dui sfumaturi: rosa o bronzu-burgundy. Se preferete un stile più vivu è originale, pudete turnà a vostra attenzione à i sfumaturi crema di Chanel, chì questa primavera hè rapprisentatu da u culori veru di "khaki".

Lipstick 2013

I rigalarii novità regulari in a cullizzioni di lipsticks da Chanel. Per esempiu, lipstick Rouge Allure Lipstic, prisentatu cù boni sfumaturi naturali, ideali per u ghjornu di u maquillu. Ma ci sò altre opzioni here: albicocinu delicatu, attraversata rosa, lilla, laconiu beige è classicu marrone. Ùn era micca senza l'ùmmira titre-rosa, drammaticu scuru, brusgiate e marrone è, sicuru, l'òpira custretta di a linea cusmetica-l'ombra russa di u lipstick di Chanel.

Sembra chì a casa di a moda anu novu decide di cunquistà i so fanelli, è dete un bellu cumpostu, chì avaristi definitu avianu a piaciri di Coco Chanel stessu.