Modu di a strada in Parigi 2013

Quandu mentri a Parigi, ci sò spessu parechji associazioni: settimani di moda, fashion shows, capitale di moda. Questa città hè una atmosfera spiciale chì avè l'u stilu di i so abitanti. Avete bisogna sapiri chì l'stile di strada parigine ùn hè micca un accongimentu di l'omi à i tendenzi di moda, ma una manifestazione di a vostra individualità.

Caratteristiche caratteristiche di u stile parigine

A moda strada di Parigi 2013 hè, prima di tuttu, cunfortione, eleganza, romanticismu, à qualchì liggi negligenza, culori rilassati in robba. Una di e cundizzioni principali hè l'adattazione di l'indecente cù u tempu è à l'occasion. Parigiani ùn venenu micca à travaglià o di cunfermazione cù a so cumpulottura di sera, in una mini-falda, cù un scogliu profiticu è stilettos. Ù micca tocanu soprattuttu tutti i modi per shopping.

A moda di strada di Parigi assume a presenza di e cose di basa in u vestitariu, nantu à a basa di quale ci hè creata una foto. Tali cosi basi pò esse un vistitu nicu, una fascia, una brusa, un capeddu latinu. Pudete rinviviscerà u travagliu classicu restituitu, cumplementàllulu cù cose più luminoso è eleganti per una sera fora. Li piu perfezziona, una sacchula è l'accessori pò cumpurtà l'imaghjini.

Accent in accessori

L'stile di strada in Parighja hè ancu l'abilità incredibilii di parigini chì ponu valdi di tutte tipi di capelli: cappelli, capelli, ciacchetti è cappelli.

A moda di strada di Parigi, ancu, hè distinatu da l'usu di colpu di ciaretta è scarfs in quasi tutte l'indisposi - femmini è masculi. Unziunami è tela, longu è curtu, ciaretta sò purtati à capelli, capelli, capelli, camisani, vestiti.

A moda di a strada in Parigi hè un rigalu è elefantà, un sensu di prupurzioni è u gustu bè, attente à i accesorios, individualità è un mudellu moderatu di e tendenzi di a moda.