Etno in ropa in 2013

L'etnulu in u vestitu sempre hà sempri disfatta d'immensu pupulazioni attraversu fashionisti attornu u munnu, è u 2013 ùn hè alcuna esurtazione. Hè chjamatu per enfatizà i suttu elementi di u costume nazionale di un certu gruppu etnico. U criticu principalu di stu stile hè l'usu di materiali caractères, curti, ornamenti è sfumaturi, accessori di una nazione in particulare.

Ci hè un grande numaru di stili ethno in vestiti, è ogni ghjornu hè distinitu per u so rinforzu, forza, agressione o rinforimentu. U vistimentu di ogni persone cuntene a marca di a so storia in i studii è u tagliu, diventa un tipu di guida di cuntariori in u passatu.

Etnò stilemi è astratti chì anu una gran varietà è variazione. I so designatori facenu attenti à e donne di a moda di u seculu egizianu, grecu, russu, indianu, africanu, giapponese è altre motivi.

Quist'annu, anu prestu attenzioni particulari à i motivi bizantini. Ethno Fashion 2013 offerta moda è intrevechi imagine basatu nantu à stu stili particular. A panura italiana di u Dolce & Gabbana presenta a ricerca di a donna per u 2013 cù i motivi bizantina. A cullizzioni inclette soprappi, cime, sarafani , camiceria cun maglie ristrettu è largu.

Attenti particularmente hè statu attribuitu à mudelli di lussu di vestiti etnique di 2013. Vale a pena fintendu à i accesorios, coromaggiorini, arme bizzantini massivi, colgante in forma di crucialli, è sacchetti bordati chì creanu l'apparizione perfetta. Prints di un tipu mosaicu, arradicatu à a dicurazioni di a prima basilica cristiana, cumbugliu in a modernità.

Per creà un stile etnicu in u 2013, utilizate materiali cum'è lace, cuttuni, velvete. Comu l'elementi di decoru, perli, vetru, petri è ricami, elementi metallizati sò utilizati.