Tunisia - attraversu

Sultry è duvintà Tunisia hè u locu induve parechji di i nostri cumpagnie passanu a so vacanze. A costa di u Mari Mediterraneu hè bella veramente bella. Ma per parechji, ùn hè micca solu l'usu di visità un paese di u Nordu. Ci hè parechje boni vistimi belli, alcune d'elli anu una storia veramente biblevica. Cusì, parlaremu di i turis de Tunisia.

Ancien Carthage in Tunisia

35 km da a stessa capitale di Tunisia sò i ruins di u Carthage Ancien, una volta una cità florenti è impurtante di l'antichità. Fu fundata circa 814 aC. I turisti sò offritti per inspeccionà i restumi di sarcòfagi, tombstones, sculture, villi e casi romane, ancu u teatru.

Gran Mosque in Kairouan, Tunisia

In u desertu, in a cità di Kairouan hè a mesquita più antica in Africa. A Grana mezocca era custruita in u 7u seculu finu. In u tèmpiu sò nove porti diffirenti, u pianu hè decoratu cù un gran numaru di pórculi archi cù 400 culleghji. In a parti sittintriunali di u complexu s'arrivela un minaretu rectangulari cù una altezza di 35 m.

Neapolis è u museu archeologicu in Nabeul, Tunisia

Neapolis hè unu di i fabulosi più famose in Nabeul in Tunisia. A cità antica, fundata in u V seculu aC, hè stata distrutta durante a III Guerra Punica. E interessanti esposi, una volta appartenenu à a cità antica, sò in u museu archeologicu.

Ribat in Sousse , Tunisia

In un voyage à Tunisie, in a cità di Sousse, unu di i posti, Ribat hè più preziosu. Questa furtizza-monasteru hè stata custruita in u IX seculu per pruteggià contra l'attacche di i cunquistaturi bizantini, più tardi i croisani. In a zona circa 1500 m sottu e mura cù torretti di semicircular ci sò città, guardate a torre.

Tunisinu Tunisia in Tunisia

À l'attraziu degnu di Tunisia vicinu à a Gulette, un portu pocu pocu distanti da a capitale di u paese, hè u lagu tunisienu cun una area di 37 km², induve pudete vede bandati di cimini, cormoranti è l'heron. A laguna hè attraversata da una coperazione longa chì un trenu hè stituitu.

Park-safari "Phrygia" in Tunisia

Sì avete u tempu, vi assicurà à visità in l'attrazzu Tunisia da u portu di u Kantaoui - park-safari "Phrygia" è u parcorsu di divertimentu "Hannibal-park". "Phrygia" hè u primu sanctuariu salvatica in l'Àfrica di u Nord. Hè propiu quasi 30 spezie d'animali, per esempiu, tigri, giraffe, leoni.

La Griba sinagoga in Tunisia

Ciò chì attraversu famosu di Djerba in Tunisia hè a sinagoga più antica di La Griba, un postu sacru per tutti i Ghjudei. A strada, sta sinagoga hè notevale, nò solu perchè hè più di dumila mila anni. Quì ci sò guardati i porchi di una di e copii più antichi di a Tora, cume i reliqui di l'autore di u Talmud Shimon Bar Yashai.

Ksary in Tunisia

In a cità di Medenin pudete vede un quartier residuale inusual - l'antica assunscimentu di Ksar Berber. Ksars sò un gruppu di abitazioni in 2, 3 è ancu più piani, ogni "appartamentu" hè una larga camara, chì porta una porta massiva.

St. Louis Cathedral in Tunisia

Quistioni di i ruins de Carthage nantu à u bighinariu Byrsa hè a Cattidrali di San Luiggi, chiamata à u nome di u re di Francia Luigi IX. U tempiu in a forma di una cruci latina hè fatta in u stilu bizantinu-Moorish. A so faccata hè stata ammustrata cù duie torreggi quadrati cù cume. Dintru a catedrale hè impannuta cù stuccu è vitrati macchiati cù l'ornamentu arabescu.

Museo Bardo in Tunisia

À l'annunzii di a cità di Tunisia hè unu di i più grande musei archeologichi in Africa - un museu di mosaici rumani è altri artefacturi antichi. U museu si trova in u palazzu di i Sultani Hafsidic di u 13u seculu. L'esposizione più notuali di l'exposizione hè un mosaicu di 56 metri kwadri. m.

Amphitheatre in Tunisia

Assicuratevi di visità l'anfiteatro in El Jem. Hè dimensioni assai impressiunanti è, per voi, hè u terzu più grande di u mondu.

Se avete fattu Tunicia à a lista di paesi chì visite nantu à e vostre vacanze dopu, truverete sè bisognu d'una visa per entra in l'statu.