Abbazia in Chanel

Ogni marca mundiale hè assuciata cù noi cun questu o questu pruduttu. Cusì, per esempiu, parlendu di Louis Vuitton, si ricorda di sacchetti, se pensendu di i scarpi boni è carichi, hè certamenti Christian Louboutin. Eppuru, se a ropa di Chanel hè vinutu à mente, allura hè un sensu sicuru u vestitivu nìvuru è eccitanti Teddi Chanel.

Jacket Coco Chanel

L'idea di a robba custera di tweed origine cù Coco Chanel mentre viaghja in Escocia in cumpagnia di u amanti di u duca di Westminster. In u 1936 a casa Chanel prisentava in a so cullezzione un palazzu di una capucera è una fasa stretta. U materiale per a costruzione di sti prustezza hè stata fatta in fabbrighjani chì appartinevanu à u duca.

In prima, i chaquetas sò stati trimulati da furore naturali, per quessa, i prezzi eranu assai è pochi eranu dispunibuli. Malgradu questu Coco Chanel, ùn solu ùn ci chjappu i so creazioni in una finestra, ella induppa tuttu ciò chì coscia. A crisa glubale affucò i cambiamenti in l'imaghjini originale di a chaise. Coco fa fà più faciule, più duru è più sulciu.

In u 1939 Coco Chanel cessione a so casa Maud è abbandunà a Francia. Riturnà diversi anni dopu in u 1954, decide di liberà una nova cullizzioni. Un annu dopu, Chanel presenta vestiti di moda di moda per i fashionisti, u detagliu principali di quale hè una ghiaccia sia strachjata, senza collar. Un altru caracteristicu di e ghiaccà hè l'edgibilmente fatta di filamenti di u linu, fatta cù mudelli antichi è buttuni di metallu cù u logu Chanel House.

Una chjucheta negra chan Chanel, purtò a maiò a donna crazy, è hà fattu u simbulu di una nova donna moderna. È ideale è adattatu per ogni occasione. A so facilità atletica è a feminità exquisite, quasi ùn hà micca cambiatu cù l'anni. I Chanel jackets sò sempre un pezzu unghjustu è una silueta diretta.

Cumprate una chjave reale Chanel, in i nostri ghjorni ùn hè micca dispunibili à tutti, ma questu ùn significa micca chì ùn puderebbe vede cum'è di moda, cumprà solu una chaise nel chanel. À quell'èpuchju, l'idea di una chjappie era copiata di parechji sensatori privati, è ancu di impresi grandi, mentri Koko s'hè avutu nunda contru. A Gran Mademoiselle sempre hà cridutu ch'ellu ùn criava micca a chaise, ma hè criata u stile di chaqueta, è aghjunghjenu: "Ùn vulemu ùn vulerà esse ammirate da e mo cosa, vò chì sìanu purtati!"

Abbigliata in Chanel

A maiò parte di e donne anu sappiutu di spirimintassi è di ghjerchivi in ​​u Chanel. Questi chjappi parianu eleganti, è più impurtanti u patronu è culore di a chjama, ogni fashionista eletta à u vostru gustu. Pudete cuntattà quasi ogni donna, u principale hè di cunnosce i paràmetri basi di una chjappie in u Chanel.

  1. A durata hè ligeramenti sottu à a cintura.
  2. Senza collar cù un scogliu tondu.
  3. Una manica assai estreta cun una durata di ¾.
  4. Scorci decorative di vernice in i vigneti di a chaise.
  5. Dui o quattru petite sacchetti.
  6. Buttoni uriggini metallichi.

Cù que portà una chjave Chanel?

L'unicitati di a chjama di Chanel hè chì si pò simplice è simplici cun jeans o ghjira semplici. Anchi cù shorts shorts estivi, a chaise duverevule cusì elegante è micca in tuttu pretentious. Cù una fascia stretta è stretta, a chaise hè un duet elegante, sgradendu a feminità è a figura. Eppuru, cù un vestitu di notte, a chaise ghjente bè eccettu, chì dà a donna un misteru chjuche in Paris.

Jacket a la Chanel, pò vedà nantu à e donne in u mondu di u Novu à u Tokyo à Tokyo. Ci sò elegante nantu à e donne è di e donne di ogni età, è più importantemente ancu vechje jeans strappati cù a chjama di Chanel, acquistate una nota exclusiva. E àppiru, sequestu hè amparatu cù i vostri mani, cumpratu da una tweed caru in una tenda caruosa, o fatta di materiale semplice cù paillettes, una chaqueta d'esse in u vestitu di donna.