Gaziki in nascita - chì fà?

Nascinu (in i zitelli chì sò di nascita à trè mesi), u colicu intestinali hè spessu osservatu, chì pò esse causatu da a formazione di gas. Quandu ci sò gaziki in i culori di Natale, chì farcete cun sapi micca ogni mamma. In ogni modu, ci sò parechji manere di risolve questu problema.

Cumu ricunnosce a furmazione di u gasu in nascita?

Per esse eliminati i tanke di gasu in migghiori, hè impurtante è sicuru chì hè questu problema chì deve esse risoltu. In regula, i parenti cunzidenu qualcuna chiancinu di u so zitellu annantu à i colichi, ma questu ùn hè micca sempre u male. Hè per quessa hè necessariu eliminà o facilite a gasa solu dopu avè un pediatricu.

Cosa da fà un novu hè un spedore di gas?

Gasi in un novu ùn sò micca un fenomenu patologicu, è per ùn esse micca esercitivu, pruvatu à eliminà. A cosa principal hè di ùn avè a paura di elli, ma per pruvà accade à e manere di e manere di mancu per allistà a cundizione di u zitellu. Scalfamichemu quelli mètudi.

  1. Puderete prusperà u fogghiu à voi stessu, per allughjemu nantu à a manu per a fàccia. Ci hè chì esse in limbu. In questu postu, duverà pisà u zitellu durante un certu tempu, per chì u ghazi si sviluppau.
  2. In u postu discrittu per u primu mètudu, pudete mette caldo qualcuni sottu u ventu à u zitellu.
  3. Preparate un bagnu bagnu per u zitellu per lascià. À dirusta à a tina, pudete messi u mozambaghju, u cruccà cù un bughjura in un movimentu circhulu in u dizziunariu.
  4. Massaggio in u zanicu pò esse fatta dopu à pazzu i migghiori. Per fà quì, ligeramente lubricate i vostri mani cù una crema o un oliu. Tutti i movimenti ci vole à esse diretta in u dizziunariu è un poco di più, perchè chì u zitellu hè più faciule per liberà di i gasi. Ricurdativi chì un maschju pò esse fattu solu quan u zitellu sia tranquillità, è l'attaccu di u còlicu hà passatu, altri chì a so cundizione s'agortu.
  5. A veces l'acqua dacian, brou chamomile, u fondue di tè, è dinò di prudutti especiali di gasi per i zitelli, venduti in farmarii, aiutanu i gazikas.

Per migliurà u funziunamentu di u sistema digestivu tutale di u zitellu è per prevene à u cólicu, hè cunsigliu chì sperene in modu rigulari una sassa di massa. Puderanu esse tagliatu à un certu tempu, o pudete turnà à un rituali accumpagnatu, per esempiu, un mudellu di diaperu. Questa sottu sò certi eżerċizzi per u massaggiu.

  1. Esercitu 1 . Aghju trattatu e manicuresi nantu à i panne di morsa, hà stallatu un cuntattu cù quellu, recargate cù tranquillità.
  2. Exercise 2 . Apertura a palma, struca u zitellu nantu à u panicu in una direzione da u cima à u fondu. Avete bisognu à fà questu cù dui mani, perchè u cuntattu cù a peddi di u babbu ùn hè micca persu per un secondu.
  3. 3. Esercitu . Apertura u palmu di una banda, pruvucara u zitellu annantu à u stomacu di u ciminu à u fondu, è cù l'altra banda, mantene a perna di u lavu in un state risultatu.
  4. Exercise 4 . Cuntate i ghjinochje di u babbu, facendu à u stomacu, eseguisce a pressu a più faciale nantu à u panicu. Mantene e quattri in questa position per 5-10 seconde, perch'elli abbandunate e perchè, allargate, stroke, fate un saccu u zitellu. Questu esercitu prupone gasi assai bè.
  5. Exercise 5 . Dramma circles circa u zitellu di u zitellu cù una palmeva aperta. Circles sò solu stampati solu da u uruguaise, chì currisponde à a lucazione di l'intestini di u zitellu.
  6. Esercitu 6. Riparzeu un chjappi rilassante di u corpu di u babbu, traspieghe e so colti à livellu, aiutanu à liberà a tensione è di rilassate.

Cumu aduprà un tubu di surveglia di gasu per i culmi novi?

Quandu a question hè aduprata da ciò chì facenu cù i gasi di u maritu novu, parechji mariani è i duttori recettanu cù un gasu di gas especial, chì devenu fogghi prima di ogni usu, frettu, fricciate a parti redondeada cù vaseline, è poi sia purtatu in u culo. À u stessu tempu, u zitellu ùn ci pudessi gattivi nantu à u so stomacu cù i ghjambi curpulati à l'abdomen. U tubu deve esse ligeramente torcato, perchè e gasi è femdi partenu di andà. In sole da necessità di 10 minuti.