Sbulicante in nascita

Quandu torna da u spitali per i primi ghjorni, i genitori, com'è regula, ùn ponu micca ammirazioni di u so zitellu, ma dopu una settima altra ùn hè micca piacevule d'admirazione, è d'aperturate i vostri ochji è sguassate a testa da u pillow hè solu una fede. È tutte sse «cose» è di colic in i nevicati, chì custruìanu i genitori di noite di sira. U zitellu chianci forti (quarchi tempu in una fila), a mamma ùn pò micca firmallu, è l'unica pressa i so perette è sbucciate cù i so chianci.

In ogni casu, u disturbu di u corpu di u culmu hè un fenomenu normalu. U fattu hè chì à u ghjornu l'intestini di u zitellu ùn sò micca cumposti bisognu, è a carica nantu à questu hè significativa. À l'età, stu prublema passeghja da ellu stessu (salvo chì, sicuru, ci sò puliti serii) è digià da trè mesi, com'è regula, tutte e ritornu à u normale.

Causes di disturbu di u natuvulu

Ùn ci sunnu tanti ragiuni per sti disgrazia, ma sapendu cun elli i mummia pò aiutà u foglie.

  1. In spessu, a distensioni di l'abdomen in nascita hè stata degana di travaglià di l'aria durante l'alimenta. AIRE pò esse sviluppà eventuale in forma di regurgitation, cù ciò chì succe chì u fogghiu "rende" quasi a mità di ciò chì era manghjatu. Per evitari, dopu l'alimenta, manteneu u zitellu righinu da parechji minuti, perchè l'aria sera fora senza alimentu.
  2. Pi infilarbili u zinuvatu in un novu pò purtà à un fallimentu banale per seguità a dieta di a mamma. Dopu avè manghjatu colti o legumi, pèrdre o ravanelli, pruvucassi un aumentu di a formazione di gas è in migghiori.
  3. Una causa più seriosa è a carenza di lactosa. U picciottu solu ùn hà micca suffizitu i so enzimi di lactosa è ùn pò micca mancari a lactosa di u latti di mamma. A suluzione à stu prublema hè di cambià à una formula di latte.
  4. Piingenu in i zitelli nascitevuli pò pruvucà i pesti intestinali (microflora patogenica). Pi pigghiari tali "bonus" di migliu puderia cum'è in una casa di maternità, è in casa (spessu ancu in u sughjettu di i zitelli).

In modu, a distrutta in i zitelli hè spessu cunfusa cù "migraine". I sintumuti sò abbastanti similarii: in i dui casi, a migghiura cumincia a chianciri forti e suttili, ma hè una diferenza. Fighjenu quandu u zitellu annunzià à chiancià: se è chjaramente "da u clock" à u stessu tempu (ghjornu à a ghjurnata), probabilmente ci anu da tratta di una nefura in u natuvulu, ma si u zitellu refuse l'alimentu o tira l'armani à a testa - Migrani sò pussibuli. Pute attente à i cambiamenti climatichi: cù u ventu o a chjesa, a pressione atmosferica u babbu pò principià a chianciari, chì significheghja un dolore di ras.

Trattamentu di distrutentu in i culminati

Quandu un zitellu chianci per parechje ordu in una fila, questu, hè chì, sicuru, hè sempri una prova per u sistema nervuali di i so genitori, per quessa si valerà a piglià l'adopzione pronta, finu à chì u zitellu si chjese à gteva à a so forza. Un ingridimentu in i migghiori pò esse arduvanatu da quelli migliori:

A inflamazioni di l'intestini in i nei hè una prova seriosa per a forza di u sistema nervu di a mamma, ma pò puderebbe trattà cun elle, u principale hè di cuncorda avientu u prublema è stabilisce a causa di u còlicu. Mama cura è badderma sempre attu nantu à a calmazione calmante: mette u zitellu nantu à u so stomacu, mossi. E più impurtanti, mantene à a manu - "è questu hè ancu passatu".