Pellice cù latti

Pane nantu à u latte - un pianu maravigliu chì pudete usà cum'è una forma ndipinnenti, è serve ancu com'è pane per tutti i platti. Sò assai gustosu, fragranti è, sicuru, diliziosi.

Flatbreads nantu à u latte àiu

Ingredients:

Preparazione

U fornu hè preinutu è cale à circa 230 gradi. In un grande tastu, mettite a farina, pienu di puddastru, soda è u sali. Chop l'oliu piccu cu un cuteddu, purga à a vintura di a farina di a farina è mischjà tuttu in l'uccupatu di migghii grossi.

Pundu in u latte à agla, pateanu a pezza cù un babbuccu è u ghjallu nantu à a tavula, spizzata cù farina. Emu mischjattu a massa, rende a pasta cun un piumente rotanti à circa 2 centimetri. Dopu questu, pigliate un platinu è tagliate chjucchi. Appena, trasfiriu à una foglia di lubricate fatta una curta distanza da l'altru è agite 15 minuti finu à cunsigliu brùduli. Avemu servitutu e pasticceria prestu nantu à u latte senza lèvitu caldu, sprinkled sesame seeds at will.

A ricetta pè tullere in u latti

Ingredients:

Preparazione

Siftemu a farina in un pappagallo è mettite cun pezzu di salitu. Pudemu a pocu feritu in u latto cálido è imberate finu à bonu. Allora aghjunghjite l'ovu di polletta, purgate brunciatu è spreghjanu i pezzi di mantra, picculi picculi. Emu mischje una pasta piscia omoogenee, farfassendu farina si ne necessariu.

Avà l'arricchemu in una bola è, cumu avissi bisogna, appressu à a tavula per 15 minuti. Dopu quì, copre a massa cun una bagnata è dà un pocu di reste, dopu à quale no avemu allunttu. Repetite questu prucedimentu 2 più volte per fà a pasta fina, homogeneia. Allora aghjustemu un pezzu petite, l'oliu cù oliu è ghjuchjardu in un capu finu. Pudemu u pastellu nantu à u latti nantu à una padedda secca è fritterà da dui partiti à u culore di doratu. Allora immediatamente lubricate cù un oliu cremosu o funtu è aghjunghje e pasticci preparati da una pila. Cogliu cù una spugna, fate un pocu restu è serve nantu à a tavula inveci di u pane.

Chì pastelli cù u latti

Ingredients:

Preparazione

Per a preparazione di massa pè tagliate à u latte, a farina di granu hè stata sottumata à u salu à un pezzu separatu. Fracchemu u furmagliu fattu in un pianu chjuche. Maturita crema aromatizzata sottu à un tastu di farina è moltu l 'ingredienti in una grossa foglia. In u pesu ricivutu, vultuleghanu u furmagliu rossu è aghjustemu u latti. Agghiaste tuttu ciò chì ferma è amassi una pasta di plastica fina. Allora l'hà avutu sprezzatu nantu à a tavula, spizzata cù farina, è strappa in una strata 1 cm in grossu.

Cù l'aiutu di un vetru o di qualsiu altru furore rotulu cutturati issi chjucchi. U panu hè pocu lubricatu cù cremosi Maslitsem, o cutturati cù u paparu. Allora turnemu i pasticci à a rachetta di furna preparata, fegliate cun un pezzu di latti è l'arrughjanu cù u furmagliu dura. Mandemu tuttu in un forru precuvenu à una temperatura di 200 gradi è agite durante 15 minuti.

Quandu i nostri furmuti di furmagli sò ch'hè uccisu è coperto cù una cria d'oru, sguillate a pappaglia di u fornu, trasfiriri e tanniculi di a farina è u latte à un pezzu è u serve nantu à a tavula. Questu pezzu pò esse preparatu solu in u fornu, ma ancu cù l'aiutu di una padedda fritta bè rinfriscente.