Museo di Chocolate (Bruges)


Visiting the chocolate museum in Bruges , chjamatu Choco-Story, puderà amparà chì u cicognu belga hè l'orgogliu di a nazione, vi vede u prucessu di fà prudutti artighjanali è pudete apprezzà u gustu unicu è a maiò alta qualità di a mezza culanza. Vi parlarà più nantu à un inseme invernu belga .

Storia di u museu

U museu di chocolatava hè statu in Bruges, no solu perchè era u belgianu Johann Neuhaus, chì hà travagliatu nantu à a ricetta di a tezza, creò chocolate fieru. A ragiunea principali di a creazione di u museu hè a festa annuelle di chocolate Choco-Late. In i so ghjorni, fontane di cicculata flutale literalmente in e strade, è i più maestri belga mostra i so opuri d'arti chocolatine. Dopu à a festa sempre esiste un gran numaru di documenti dolci, chì hè statu dicisu di trasfirimentu à u museu creatu.

Cosa interessante in u museu?

In Choco-Story truvate una cullizzioni di diliziosi cusì dilizii, è ancu eddu pudete vede è ancu participà à a preparazione di articuli.

  1. U salone di u museu hè dedicatu à a storia di l'edifiziu induve hè situatu, è dinò cunfermatu nantu à l'apparenza di u chocolate in Bruges.
  2. In u primu pianu avete imparale nantu à i tempi di u Maya è l'Aztèque, da a cultura di quale a storia di a farfalla accumincia. Serà infurmatu di i costi è di a credenze di e cume tribù, à e so tradizioni è di l'offere di cacao à i dii è à l'usu di cacao cum'è editu o di valuta per a compra è scambia di merchenzie. Aghjunghje, a visita pigliarà à a parte europea di u nostru pienu, vi cuntene perchè chì a zuccarera di ciobanu facia assai piace à i rendu persone.
  3. In u sictu pianu ch'hè salutatu da u Hall C, induve parleremu di l'arburi di cacao è i so frutti, è dinò a storia di a pruduzzioni di i chocolati.
  4. Infine, in u terzu pianu in u Hall D pudete amparate di u chocolat belga, u so urighjini è i benefici per u corpu umanu.
  5. À a fine di u percorsu duverà avè l'uppurtunità di vede un corta film, narratu pocu di cocàti è di prudutti.

Induditoriamente, i visitori più interessanti chì stanu aspittendu à u primu pianu, induve degne di diliziu dolce di una qualità excellentu sò tenuti. Quì hè u Bar Choc, in oltre di documenti è altri documenti, pudete puru tastari cocktail di c chocolateulà chì nummira più di 40 tipi. Inoltre, in a sala di degulazioni, pudete esse tistimone di u travagliu di un cunfisseur, chì devi dà un gratitore per l'attenzione.

U museu hè ancu una biblioteca più impurtante, chì cuntene libri veramenti unichi di cacao, chocolate e diversi prudutti da questu. E, sicuru, cù Choco-Story ci hè una buttiglia di souvenirs, sorpreneur incù u so assortiment è a magnificenza di documenti. Quì pudete cumprà tuttu ciò chì l'ànima voli, ancu dolci rigali per i vostri animali.

Cumu ghjunghje?

U Museo Chocolate in Bruges hè situatu in u castellu medievale medievale di a Corona (Huis de Croon), chì a custruione data di u 1480. Un grande edifici di quattru stori di u casteddu hè in a parti cintrali di a cità, vicinu à a piazza Burg. Hè a più piacevule per arrivà in caru o cù trasportu publicu , chì seguita u centru di a cità (cercate u nome Brugge Centrum). L'intervalu di movimentu di quessi busi hè solu 10 minuti. Avete da marchjà in a Central Market (un altru nome hè Belfort) da ellu à u museu hè solu 300 metri.

Se avete à u museu in caru, pudete avè da andà in i rotte E40 Bruxelles-Ostende o A17 Lille-Kortrijk-Bruges.