Iglesia Reykjavík


A cità più visitata, a magia d' Islanda , hè a so capitale - a cità di Reykjavík . Malgradu à u modestu modestu (a populazione oghje oghje ghjusta à circa 120 000 persone), ci sò assai verdi unichi è posti interessanti, una di a quali hè a Chiesa di Reykjavik (Fríkirkjaní Reykjavík) - vi cuntaremu più nantu à questu.

Ciò chì vede?

Hè nutate chì questu edifiziu era custruitu in u 1901 in u cori di a cità, à e costi di u pintu Lake Tjornin. U nomu di u tempiu hè statu datu senza casu: più di 100 anni fà, i parrocchieri di a chjesa ùn anu micca accunsentutu cù a chjesa di l'Islanda è sipareghja da ella, formando a so cumunità chjuca. Oghje questu locu hè assai cumuni trà l'abbitanti lucali è di parechji turisti.

A fonti principali di a Reykjavík Chiesa Chjesa hè a spira altamente puntera di a torre, chì hè visibile nant'à un raiu di 10 chilometri. U bastimentu stessu ùn hà vistu pocu è abbastanza modestu. In quantu à l'internu, l'elementu più impurtante di u tempiu hè cunsideratu cum'è un corpo luxuu. Per via, quì sò spessu ùn sò micca solu cuncerti di a musica sinfoniica, ma ancu rapprisentà di i musichi populari rock è populari.

Ogni omu pò passà finu à a cima di u campanile di torre, da quandu si abre una vista stupida di u circondu. Pò esse prescrittu d'assicurà gratuitu, è un spettaculu incridibile se pèrdite per parechji anni in memoria.

Cumu visita?

Pudete truvà à a Chiesa di Reykjavík in caru o cù trasportu publicu - avete devenu à u bus stop Fríkirkjuvegur. L'ingrata per tutti i citadini hè libera, per favvi d'avè nutatu chì u tempiu hè apertu à u luni à ghjovi da 9h00 a 16h00. Avete un bon viaghju!