Museo di Fotografia (Reykjavík)


Una volta in a capitale di l' Islanda, Reykjavík , i turisti anu una oportunità per acquistà cù e numerosi siti turistici è culturali. Unu di elli hè u Museo di Fotografia.

Museo di Fotografia, Reykjavík - description

U museu di a fotografia si trova in a custruzzione di Grófarhús. Eccu a biblioteca di a cità è archiviu. U museu hè u solu di u so tipu in Islanda. À u cursu di un annu, presenta una media di trè esibizioni, chì includenu u travagliu d'artisti lucali, è ancu i fotografichi fora di u paese. Inoltre, i visitori anu una oportunità unica di piglià una idea di a storia di a fotografia in Islanda. Per questu scopu, u museu hè una cullizzioni unica di negattivi è di transparencies. In generale, ci sò circa 5 milioni di spettaculi in u museu di a foto.

Chì vedi in u Museo di Fotografia, Reykjavík?

Dopu avè visitattu u museu di a fotografia, avete a pussibilità di familiariser puru cù esce interessanti interessanti:

Per i zitelli, hà diventatu un divertimentu assai divertenti, chì aiuta à passà un tempu interessanti. Questi sò càmera speciali chì s'assumiganu in casi forma. In elli, pudete vede ritratti à u stessu tempu cusì interessante chì occupanu cù u ghjocu. U disignu spiciale di sta casa miniatura permetterà i zitelli di sentenu intrenu in a camera, tocca e parte di questu, è capisce chì ritruvà. Un zitellu di una età maiurone serà capaz di leghje a nfurmazzioni, chì si prisenta in forma di un ardore di u tempu, è apprendu di stu modu cù a storia di a fotografia.

Periódica, i vestiti di costume sò tenuti in u museu. Puderanu pruvà un certu costume è si senti cusì in u passatu.

Cumu fà ricerverà u Museo di Fotografia, Reykjavík?

Grazie à u fattu chì u museu di a fotografia si trova in a capitale di l' Islanda, Reichjavik , ùn hè micca difficiule da vene.