Reykjavik City Hall


L'Islanda hè sensu unu di i paesi misteriosu di u mondu. I boschi è e muntagni, fiumi è laghi - ogni rincònanu di stu munnu meraviglianu si pesa attentione particulari, ma oghje ùn avemu micca parlatu à tuttu u propiu di a st'isula isulana, ma dinò l'architettura. Nantu à u nordu di u Litorale di u Tjörnin si trova unu di l'edificazioni più cuntruversi in u paese - u municipu di Reykjavik . Allura chì hè interessante nantu à questu edifiziu è per quessa hè chì pruvucà parechje dumande nantu à i residenti lucali è i visitanti?

Fatti storici

L'idea di custruisce un abatale hè casi quellu chì hè vechju di Reykjavik stessu. Per parechji anni, l'autorità citadine anu studiatu a pussibilità di custruisce u principali amministrativu amministrativu di l'Islanda. Questa cumpagnia hè stata completa solu in u 1987, quandu, nantu à l'iniziativa di l'ufficulu David Oddson, u prugettu era cunsideratu è adoptu.

U postu per u municipu di Reykjavik fù sceltu ancu senza accidintali. U Ternin, situatu in u centru storicu di a cità, era l'opzione ideali per a custruisce un edifici chì puderia riflette l'estatus di Reykjavík com a capitale di l'Islanda. 14 d'aprile 1992 - una data di mumentu per tutti i residenti lucali. Era questa ghjurnata chì l'abitazione di a cità era cumpletu è apertu.

Chì ci hè interessante nantu à l'ajule città?

A struttura consta de 2 edifizii moderni, fatte o vetru è u concise. À u primu pò avè parce chì una tale decisione architettonica oghje hè stata presa in fine, perchè in u sughjettu di i vechji casali sta struttura pocu in u stilu di l'alta tecnologia vene una pocu impurtante. In ogni modu, in u tempu hè diventatu chjaru chì l'aristucratgiu di Reykjavíti si mette in stu paisaghju perfetta, incunificendu e caratteristiche principale di a capitale islandesa - originalità è uriginale.

In u primu pianu di l'edifiziu ci hè una piccula cafetería, cun vede chì offre una vista stradale di u lavu. Hè offrittu a cucina tantrica , l'alimentariu d'Europa, è u Wi-Fi gratis hè una bonus aghjuntu. Eccu un relittuu di u paisanu, chì attrae l'attinzioni di ogni turista senza esvisione.

In più di u fattu chì l'Agljale Culturale di Reykjavik hè u principale culegiu per l'affari amministrativi è publicu, hè spessu pruspettatu di diverse esicuzzioni è cuncerti, cusì visitate stu locu definitu solu esse includeu in u vostru itinerariu.

Cumu ghjunghje?

Comu chjamatu, l'aristucratica di Reykjavik hè in u core di a capitale. Pudete vede quì nantu à u taxi o in u trasportu pùblicu. In direttamente davanti à l'edifiziu hè un autobus Ráðhúsið, di quale avete da esse ghjustu à tutti quelli chì vulete visità unu di i più attraversu di l'Islanda .