Boots 2013

Tutti i donne si avvicinavanu a scelta di stivali cun tremore è un attentione particulare, perchè elli sti ziteddi chì aiutanu à sopra à a staghjunazione fridda in calidez è cunsulazione. Ogni annunziu ci vai da compra per un bellu pezzu, cullendu e stivelli chì l'addevu, perchè sta scelta ùn dipende micca solu nantu à a bellezza, ma ancu nantu à a cunsulazione di i nostri pierri, è l'attenzione da u sessu oppostu. Hè spessu sottumessi cura di i scarpi di donna, perchè chì prefette i prudutti di a donna, pò cuntà assai di u so caratteru è di l'umore.

Spring Boots 2013

Oghje avemu dettu qualcosa di i buttigli di moda di sta stagione. I disinfettori anu decisu di ùn fà cambiamenti drasticamenti à i so cullezzione di calza di primavera, ma l'edizioni primavera di u 2013 anu promete ancu esse stylise è assai seduzente. In a staghjunada, i più notizie sò stivali cù arricciate o nucliucenu nucliucenu nantu à i tacchi cale, è ancu altri mudelli cù un vastu bootleg.

In a moda quì ci hè un pianu chjappa, ancu s'elli i fantasìi urigginali di i diseggiani ci darà l'opportunità di sceglie una triangulaire è ancu una versione pentagonale - tutta di u nostru gustu. I buttigli nantu à u filu di 2013 serà ancu apparechju in a nova stagione. I so mudelli ùn sò micca menu diversi, è ogni ragagna serà definitu di pudè truvà qualcosa per elli per ella.

Egetti di culori di moda 2013 - u culore di natura è naturalità, ma sempre u prevail will be sfumature di u vaghjime è i culori cuntrastanti classic. Pudete puru scelta eleganti mudelli neri, bianchi, marroni, rossi brillanti è beige. In quantu à i stampi, ci sò domicultu da eleganti articuli fiori è di ogni tipu d'astratta.

Stivali di u botta di 2013 sò ancu presentati in i cullezzione di primavera di assai brandi di moda. I so mudelli sò assai diverse. Stivelli fatti di i materiali belli è flexibuli permettenu di mette nantu à elli un vistitu chjaru o una stesa fugliale clàssica ghjusta à nantu à i ghjinochji. Un mudellu di cravatta à u ghjinochju suggerisce una cumminazzioni cû shorts o mini-faldes. Puderanu capisce a parti frontala o solu una volta ligera.

I culori più famusi di u botinu sò stati clàssici nè, culori verdi scuri, culori scuri è culori di "culori di u vinu". I disinfetti ancu di pensà à l'amanti di colori brillanti è li offrìanu à selezziunate i sopetroni di ricchi tonalità russa è rosa. Comu in l'ultima temporada in a moda, stenderà stivali, fatti di pelle, suede è di coiu.

Summer Boots 2013

Per aghjunghje à u vostru stile di u veranu, u marcatu ùn hè nunda più ca i stivali d'istate di e femini 2013. In u veranu staghjunate, ùn sò micca a paura di cunghjelalli cù diversi elementi è elementi di vestibule. Dopu tuttu, hè spessu cuncipitu bellu è mudelli brillanti chì aiutanu à e zitelli spuntate da e ghjente.

Ogni tacchino è schernu stivali d'istate 2013, cum'è l'ultima temporada, fermeranu assai pertinente. E stizzi di u piu can vary in altu à bassu, ancu di mudelli chì ùn anu micca taccu, hè ancu in moda.

Fondi di parechji buttigli di strada di legnu veranu 2013 ùn saranu micca da u pedestalu è sta stagione, à u cuntrariu, duverebbenu piacè entre noi è sfrennu d'altitudine vera. A moda diventerà impresa adattazione trimante, lacce è ancu buttoni è rivets. Inoltre à e donne di a moda anu da pudè ellu cumprà cù arcuni culurati, lampi, spumanti e iridescent à u sole cù stingi chì aiutanu à ricaricate l'energia solitaria è u bon bulu.

Per caminari di notte, hè megliu cumprà vende stivali di cocia d'istati. Ùn importa micca in quandu tempiu ti portareghjanu, u principale hè chì vi senti cumplicatu in elli. Décorate sti boots seranu diversi straps, rivets è altri elementi di decorazioni attualmente ugguali.

Boots 2013 - un elementu stylicu è praticu di u vestitori di a donna. Tali piuciunu pò ripintelu tutti i desideri più sinceri, mentre chì restanu bellu e dolce. Per ùn ùn passà darrere di a tendenza di a moda, vale digià à pensà à quale puderebbenu cumprà u borse, è da aspittà l'ingaghjatu di a nova stagione per fighjà i vostri peri boni cù u sole di primavera.