Cattedrale di San Sebastiano


Cochabamba oghja oghje un locu d'onore in i primi trè da i megalopuli di Bolivia . Inoltre, questa cità hè stata a prutesta prima di a bellezza naturale è di i paisaghji pittoresca, chjappu in issi caderi chì interscerati cun vaddi fertili. Hè stata custruita da i Spagnoli sicondu un pianu specificu: i chjazzi di 100 à 100 m. U bloccu principali era a piazza 14 di settembre, chì oghje hè un locu pocu busyu è pupulari trà i turisti. È ùn hè micca surprisante, perchè ci sò assai bastione storichi, una di a quali hè a catedrale di San Sebastiano.

Storia di a Cattidrali

A storia di a catedrale di San Sebastiano data di 1701. Allora in postu di una piccula chiesa crescita in u 1619, chì era reminiscente di a fundazione è a porta principal, hè stata una ghjesgia majestosa. Sicondu l'idea di l'architetti, era parti di un tipu di sviluppu urbanu religiose, chì consistia di una catena di 15 chjese. Avà ghjornu, in a listessa piazza, in diagonali da a catedrale di San Sebastian, hè a chjesa di l'Ordine di Ghjesù.

In u 1967, a chiesa di San Sebastiano hè statu ricunnisciuta com'è un monumentu naziunali di a storia, è in u 1975 hè statu elevatu à u rangu di una catedrale.

Elementi arquitecture

In autentificazione di l'architettura, stu munumentu di a storia hè ancu di interesse considerable. In l'elementi esterni di u decoru, una cumpusizioni armonita di eclecticismu è baroccu era riflittutu. I longhi lonzitudine è transversale di a catedrale di San Sebastian sò designati in tale manera chì da l'altitudine di u volu di u vinu pò pudè vede a croce latina. L'internu di u tèmpiu hè distinatu da a blanchezza cristiana, chì crea un sensu unicu di airiness e di illuminazione. U tufu pittatu fascinates cù a so soluzione è u schema di culori. À i mura di u tèmpiu, pudete vedere parechji pitture, oltre muderne è prima. Inoltre, l'interiore interni hè decoratu cù una varietà di sculture in temi religiosi. L'artifactu veru trà l'uggetti di l'usu di l'església sò l'altare di u doru è a grotta di Inmakulada - a Santa Vergina di l'Immaculate Conception.

Invece tali u passatu riccu, u tempiu hà un presentu assai inesivali. Ancu in u 2009, a chjesa hè stata restaurada, a minaccia da un'astru naturali hè stata topica. U tempu ùn passa micca senza traccia ancu par pareti di pietra. Oghje risparmi urgente sò rigalati à u tettu di u tempiu. Inoltre, u pittura nantu à unu di l'altari hè significativamente danuviu. In ogni casu, a cattidrali di San Sebastian è oghje hè un tempiu attivu, è i parroccherosi sò invitati per celebrà diversi festioni religiosi. Quì, i turisti sò cuntenti di accogeranu, chì furnisce l'admission gratuitu, ma dumandate rispettu è donatli petite per e reparazione di tempiu in u ritornu.

Cume accade à a catedrale?

A cattidrali di San Sebastiano hè situatu à u quadru di Cochabamba , a piazza 14 di Setiembre. Dopu l'estazione di l'autobus è l'stazione di ferrovia, pudete piglià un taxi. L'autra opzione hè di piglià un passaghju passendu u centru di a cità, è in 15 minuti avete alcuni u vostru destinazione.