Cancer Day

Oghje, ùn hè micca sicretu chì a cinta rossa curve in u casu di l'omu hè un simbulu di a lotta contru u cancer . Millione di persone in u mondu, perchè nantu à elli, mostranu a so resistenza à una malatìa terribili chì hà hitu una gran parte di a pupulazione di u nostru pianeta.

Sicondu u Ministeriu di Salute, e malatie in ongichi putevi vicinu umanu à circa 20 persone per minuti, cun uns 480 mil tumuri maligni chì si detenu annu. Sfurtunatamente, ogni annu, queste figuri cresce, è e malatie di u cungru addiventanu una di e cose maiuri di a morte. In questu ghjornu, in u 2005, UICC (Unione Internaziunali Contra u Cungru) proclamatu u Dia Mundial da U Cancion. Sicondu u livellu di u sviluppu di i malati di u cungru hè u crescenu in crescente, a pupulazione di u nostru pienu pò prontu diminuite significativamente, e tali metudi di influenza in l'attitudine di una persona à stu prublemenu sò summamente necessariu.

Day against Cancer

Ogni sapiulu chì u cancer hè una malatia imprevedibile, perchè ùn pudete micca predice in quale parte di u globu chì si palesa in tutti i so putenzi. Hè per quessa, hè assai impurtante chì l'umanità focusu a so attenza à cumbattà una terrible disease. 4 di ferraghju hè cunsideratu cum'è u Cursi Internaziunale di u Cancionu, u principiu di u quale hè di interessà a pupulazione. Dopu tuttu, a lotta contra u fumu è u rejetu di l'addiccioni; nutrimentu sanu è attività normalizzata, vaccinazione contra i virus chi causanu cancellu di u cervicu è u furu; evità di sughjura longu in solarii è in u sole di u sole pò impedir l'aparicio di tumuri maligni.

U ghjornu di u cumbattimentu di u successu hè da infurmà à tutti i medichi, infermiera, à altri professore sanitarie è à u publicu annantu à tutti i segni di a malatia. Quista aiuta in qualchi modu per detectamentu a malatia in anticipu è aumentanu sustancialmenti i probabilitati per un trattamentu pruduttivu è riescitu. Dopu tuttu, hè assai impurtante di furmà especialista in metudi di diagnostichi in i primi iniziali di u sviluppu di u cancer.

Malgradu u fattu chì ùn hè micca cusì faciule di parlà di u cancer, a sensibilizazione è a apertura di stu prublema facenu più faciule in u prugettu nantu à u livellu puliticu, publicu è persunale. Perchè u statu ùn si mette micca a prublema di a primura per deteczione di u cancer, crea una spezia di cultura di priaccupazione per a salute publica. U ghjornu di a lotta contru u cangeru hè etnicu, altri, com'è avvenimentu culturale destinatu à informà è impedisce u sviluppu di u cancru in a populazione.

Tali misuri cumportanu à l'agitazioni per cumbattà u tabacco è l'abusu d'alcoholu. A propaganda di spurtiva hè stata sustegnu è e fattori periculosi sò ridotti, è ci hè ancu un prugrammu per vacunà a pupulazione contru u cancer. In ultimamente, avemu una reduccione di a mortalità da formazioni malinnii oncologici.

Simboli anti-oncologici

Tradizionalmente, un signu di cunfrontazione in a socieali à u lugisce u cancer hè a ribata. Ma chì significa un simbulu simplice? Pocu sapienti chì a cinta grisa simbulizeghja a lotta di una persona cù u cancer di u cori, è u verde - un riignu. Ci hè assai cintes simboliche, ugnunu di quale cuntene un significatu hidden. Cusì, per esempiu, a cinta urdinata esprimi a lotta à u cane in i zitelli, u amaru - in contru infezioni di u tissutu di u sangue, - u verde - di l'ovari, u rosa hè a più famosa in a società femina - hè un simbulu di a lotta contru u cane di u cane .