Annu in Israele

Verità, Israele hè un paese unicu. Probabilmente, in tuttu, in u mondu ùn ci hè un statu cun una cuncintrazione di i loci santu è i sights antichi. Speciale hè a riligione di i residenti lucali - Ghjudaismu. L'aderenti di sta cunfissioni anu u so vacanze, chì sò diffarenti diffusamenti di i cristiani chì sò abituale per noi. Questu hè applicà à l'annu novu in Israele. Vi parlarà quandu hè celebratu in u paese è familiarizeghja cù i tradizioni principali.

Tradizzioni è l'annu novu in Israele

À noi, i cristiani, a notte magica in un annu si faci da u 31 di dicembre à u ghjennaghju, 1u. I Ghjudei, invece, mantente un rècordu di a venuta da l'annu novu in un altru tempu di l'annu - in u castagnu. Questa festa hè chjamata Rosh Hashanah (in traduzzione da u "capu l'annu"). Inoltre, a data di u novu annu in Israele ùn hè micca stata. I Ghjudei celebranu Rosh HaShanah durante dui ghjorni (sò chjamati yom-ha-arihta) in a nova luna, chì falate di u mesi di u vaghjimu di Tishrei in u calendariu isulanu. In a nostra cronulugia, sta volta hè di settembre à uttrovi.

Ùn si pò dì chì Rosh HaShanah hè celebratu bè. U fattu hè chì, secondu tradiziuni judaichi, in i primi deci ghjorni di l'annu novu Ghjudei è manifesta un verettu. Perchè, i crudi credite in tutti i so loghali, rimbursi di i so peccati è per esse di a misericòrdia di Diu.

Rosh Hashanah hè celebrata in tuttu u paese. Hè u solitu di i crìvuli à riuniscenu per un cena festiva, per parparate l'altri è dà rigali simbuli. Sì un amori ùn hè micca vicinu, i saluti sò mandati à ellu. In ogni tagliu in una famiglia di i Ghjudei si ponu vede platti tradiziunali per questa ghjurnata, chì simbolizza sempre simu. Cusì, per esempiu, a capu di un pesciu o un ramu aiuta à a so ghjustizia. U pesciu hè cunzidiratu simbulu di a fertilità, di carru, cut in circles, - ricchezza (cum'è muniti d'oru), ravings cù pasca - salute. E di sicuru, in questu ghjornu manghianu u melu cù manzili per un annu dulce è felice, è di granu di granu per a multiplicazione di benedizzioni benedizzioni. Amori è salati nantu à a tavola festiva ùn sò micca serve.

À a sera, à u bagnu, induve si trova u pesciu, un tashlik hè tenu - l'usu di uscita simbolica simule in l'acqua.

U New Year in Israele

Ancu u fattu chì Rosh Hashanah hè un annu novu tradiziunale in u paese, numerosi emigranti da i paesi di l'antica Unionia Soviètica anu malenconica cumplegenu a so offensiva nantu à u calendariu gregorianu, esse, da u 31 dicembre à u 1 di ghjennaghju. Inoltre, l'imprendituri lucali sò assai favurèvuli à i riunioni di rimpatriate è vanu à una reunione.

Specificamenti, per questu tempu, anugini di l'abetone sò cultivati ​​- i piante d' araucaria . È chì l'annu novu in Israele era avellu, in parechji ristoranti è cafe in i programmi di divertimenti di l'annu novu si sò disposti.

Molti suprani sò riservate per i vacanze cù i prudutti tradiziunali è diliziosi. In tutti i centri shopping, ci sò discounts à l'annu è vende. Cusì scriva quasi un suchiu novu di u novu, ma cù a firurizante israeliana.

Turisti da u spaziu post-suvièticu sò attrae ancu da u clima per u New Year in Israele. Ùn hè maravigghiusu, invece di ghjàllichi ghjorni, per truvà in un locu cù una temperatura di l'aire di circa 22 + 25 ° à u ghjornu? U l'acqua di mare hè calore per piacerebbe còmpiu per natà + 20 + 25 °.

A volte, questa ora di l'annu hè moltu di ventosa, chì u probabilmente, ùn escluderanu natari, ma ùn hè micca minatu per intervene in excitante. In quantu à e cundizioni climatichi in Israele per u novu annu 2015, hè difficiulmente predichendu. A più chjaru hè di riservà una visita in anticipu, postu chì sò assai persone chì vulete passà stu vacanze forte, è cusì i prezzi sò assai. Aghju cunsigliemu di piacè di vacanze in questi cità chì sò assai restauratori russo: Tel Aviv, Eilat, Netanya, Haifa. Se u vostru viaghju dura finu à u 8-10 di ghjennaghju, pudete participà à a liturgia di Natale in Betlemme, Ghjerusalemme o Nazaretta.