Jardinu chinois de tranquillità


Malta hà sempre statu famosu per i so antichi edificatori, temples unichi è musei , ma solu di quella, Malta, cum'è una spugna, hè impregnata cù elementi di diversi cultures, perchè hè quì chì i rotuli di cummercializazione travagliati di seculi. A vista più vivita è straordinaria pò esse truvata in unu di i cumuni muderni - in Santa Lucia. Questu hè un giardinu Chinese di tranquillità (serenità).

Storia di a creazione

A fine di u XXu seculu (uttobre di u 1997), un giardininu di tranquillità chjamata hè statu introduttu in Malta, à a fossa chì hà assistutu u primu ministru Alfred Sant. Invece ancu chì u giardinu hè creatu in tutte e tradizione architetturale di a Cina, hè ligeramente diferenti da altri giardini chinesi.

U giardinu hè un assemblage di pagodas tradiziunali chinesi cù u soffiu scarletu è pezzi di legnu incisu, paisaghji naturali è picculi miniatures. Ogni elementu di u giardinu era cum'è sempre in stu locu - da una piccula guadausa di un corrente. U parcculu hè fascinatu da numerosi funtani, archi, ponti stiliani è pezzi stralugati.

Sicondu l'idea di l'architettu, u giardinu simbolisimu u silenziu è a tranquillità, u percorsu di vita in tutte e tappe di u so sviluppu. Ammucchiati attrafiati anu dettagli stu modu d'usi, crea una veru capedda di u paisaghju arti.

Dintra u parcorsu ci hè una sala di tè chì pudete beure un gustoso té chinois e un pranzu, è ancu cumprà un souvenir per commemorate stu locu fabuloso.

Cume si vede à u giardinu Chinese di tranquillità?

U paesi di Santa Lucia hè situatu vicinu à l' Aiacciu Maltu Internaziunali . Per accustà à u giardinu pò esse cù trasportu publicu , per esempiu, per l'autobus numero 80, 83, 226, a strada più vicine hè Inez.