Torti cù sorrel di pasta di levadina

Opere di ricetti per coccia appetizing tufone cù sorrel di massa di levadina. U gustu di u verdu di furmà per sicuru chì tù è i vostri membri di a famiglia gustanu è l'utilità di u ripertoriu saranu una motivazioni bisogna per coglie articuli simili per a vostra famiglia chì spessu.

Patties with sorrel - ricetta pè pasta di levadina in u fornu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per fà una pasta pè pirozhki cù sorrel, inizialmente aghju calduzzu l'acqua o u latte quelucatu cù u levadulu, u zuccaru è e trè zuccarati di a farina è pusonu u calore per quinze o vinti minuti. Dopu un ghjornu di u tempu, valdi in l'oliu di girasole senza l'olfattu, pour u salinu è in petite porghji sift in a pasta di a farina restante è di fà u batch. Ùn ghjunghje micca per a tessitura addeva di u farina, però ùn pruvate micca di aghjunghje a farina innecessà, perchè i prudutti ùn anu micca esse densamente densu. Per a cunvenzioni di l'amulizzatu, hè megliu per lubricate u palme cù un oliu rifinitu. Partigghianu a pasta dispostu per a cresce in u calori per quasi quaranta minuti.

Duranti stu tempu, avemu appruntatu u riposu di u sorrel per i purpi in u fornu. Avemu per passà, lavate è seccenu i foglie freschi nantu à a ghjallina, è tagliate in petra pezzi, mette in un tavulinu è pigliate e mani.

Amparemu a massa di bundotti per serve, da ognuna emu scambia di un pastellu flat di a talla di una palma, in u centru avemu spàrghjenu una culletta di u sorrel, aghjunghje circa una cullizzioni di zuccheru è ripiglià i viti.

I prudutti sposti nantu à a panettore di furmagliu, preestitennu cù un cuteddu di pergamì, dà un pocu calore, poi cuprì a superficia cun u ovu batte e si vulete, un fugliate un pocu di zuccaru.

Avà ùn ferma solu di cocchi cupertu in un forno caldo durante vintimuli minuti à 180 °, fate mette un pocu, è pudete divertevi u gustu maravigliu di i prudutti.

Tartufe fritte da pasta di levadulare con sorrel e rufarbo

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In u iniziu, per queste torti, preparanu u riposu, postu chì a pasta, malgrave a base di levadulamula, hè preparata prestu. Lavoru i foglie di u sorrel è i zuccheri di zuccherinu. Questu hè limpetutu di vini duru è melenko shinky. Scudemu ancu petite è sorrel. Imbulighjate l'ingredienti preparati in un tavulinu, aghjunghje u zuccaru granulatu, intrecciate a massa un pocu, dopu aghjunghje a semola è mischja. Manka guardarà u zucchinu di u cumplottu di l'internu di i pastificanti è ùn devi micca permessu di sparà durante u trattamentu termale.

Per a pasta, dissolve in acqua calza o latte, legumintu tissu, cristalli di zuccaru è salinu, fremu in l'oliu vegetale è misure. Avemu cernigliavvi a farina di granu in a seconda colazione è fate in a basa di levitu preparatu. Hastily misgiunate tuttu cù una cullette è sguillà dinò un vetro d'acqua fogera, senza firmà à interferisce. Fate a pezziunati, se ne necessariu pouring un pocu più farina, ma pruvate micca di fà a massa massa densu.

Immediatamenti accade à a furmazione di tufonce, dividendu a farina in una serve, ciumi ogni torta è ripiendu u stuffing. Fritto i pecchi à oliu di girasolesi finu à u listinu è a bocca s'imbrizza di i dui ganghi.