Cumu capisce à pensà passive?

Parlendu di modu d'apprendre à pensà positivamenti, valuta à fà una riservazione impurtante. Questu ùn si pò micca amparatu prestu. Pensate à sè stessu, una persona per un periculu considerable di tempu hà stallatu un negativu, è a so modu di pensà si facia u so abitudine, è abitudini, cum'è sapete, eradicate ùn hè micca piacevule. U cumpagnu hè di sustituiri lu malu habitu cun quarchi cosa utile.

Detendu certi spezii, pessimisti trovani assai scusi, "ma" è "se", chì ùn aghjunghjenu a fiducia è raramenti porta à u successu . Tali gente pò truvà in a manera miraculosa una massa di "spots in u sole" è sempre anu in stock un arsenale di scusi in casu di fallimentu. L'optimisti sò l'exactu à uppostu.

Cume pensate positivamenti?

Per principià, bisognu di "capisce" pinsamenti negligenti chì si sorgienu, volte, involuntariamente. U pensamentu hè u granu chì simu suminati, cusì a qualità di u granu dependerà di a vendita. Ogni pensamentu negativu hè sustituitu da un pusitivu, pruvate micca di utilizà in i vostri pensamentu è di parlà una partícula di negazione "micca". À u primu ùn sarà micca faciule, ma u tempu u pensamentu pusitivu diventerà un usumma , chì hà da apre u assai opportunità, chì parechji ùn sanu micca ad avellu.

Avete bisognu di pensà positivamenti, ricurdendu chì, se una porta prima di veda, dopu apertu un altru. Forsi quarchi cosa chì ùn hà micca travagliatu oghje hè una grandi prufundezza è dumani quì più aspettu significanti.

Comunica cù e persone riesciuti è pusitivi. Perversi, infizziosi cum'è a gripe, evitenate a so sucità, chì ùn hè improbabulevvi inspirà è carica energia positiva. I pupulati accurzati pò voluntariamente diventanu boni maestri di vita, affirmannu per u so esempiu chì u pensamentu pusitivu pò distruisce i muti più impenetrable.