Donna donna

Por desgracia, na nostra società attuale hè un estereotipu stramu chì e donne libereale forti sò perdigati è vellini vini , assicutamente inutile à qualunqui. Siccomu si pensa chì una di e missioni più impurtanti di una donna hè a creazione di una famiglia è a criazione di i zitelli, è e donne libere sò perciuti cum'è no cumannighjenu u so propiu è ùn si sviluppanu.

Ancu s'ellu si selezziunate a libertà in modu propiu, l'opinioni pùbblicu pò oppressu è pressu à a psique. Ancu in fattu, a libertà t'hà parechji vantaghji se a donna trattassi bè bè: ùn hà micca preoccupatu di ciò chì di alimentà u so maritu è ​​i zitelli, più tempu liberu, ùn hè micca obligatu à qualcunu è pò assicurà tuttu ciò chì vulete.

Ci hè un statisticu chì e femine in casta è più prubabile di riparà i psicanalisti. È sò sugetti per i disordini mentali è a depressione.

Hè impurtante ancu di parlà di e donne è di relazioni libri.

Donna è libertà

A società moderna hà statu pocu novu fidilità à relazioni libri. Invece di a vita di a famiglia di solitu, certi oghji piglianu riscosu è scelta rilazioni senza obligazioni, preferiscenu lavà e affannate di lignu, reunione è reune romantica in restaurants cù i so omi. Hè ricunnisciutu ancu chì e donne une ch'hani una vita sexuale regolari è stabile, mentre li rilazioni intimi trà e parenti sò rari.

Queste fattura facenu dumane s'ellu hè tremendu per una donna per esse libera è indipindenta. Dopu tuttu, in fattu, e persone liberu sò forti. E donne chì sò liberi pussede qualità, cum'è l'indipendenza, a perseveranza, l'autosuffizzione, a determinazione. Forsi queste hè chì l'omi raramenti avvicinanu trà e donne chì teme esse rifiutu.