A cuspirazione per vende a lotterie

Un grande quantu di persone vulete guadagnà assai soldi in a lotterie. Per fà questu, hè bisognu di guadagnà u sustegnu di a furtuna. Cù sta tutta aiutà à aiutà à copre cù numerosi cunspirazzii , chì sò cunnisciuti da l'antichità. Hè mpurtanti avè nutitu chì unu deve rinfurzà i rituali solu cun una bona fede in u risultatu pusitivu.

Regoli nantu à cumu utilizatu cunfermazioni è preghje per fà u lottere

Per esse rituali pà pruduce u risultatu urientatu, hè necessariu seguità certu cunsiglii. Prima, hè megliu di leghje e cunferma u mesecanu, perchè hè questu ghjornu chì face a efficacia di ritimi. In siconda, u misteru di u rituali hè di grande impurtanza, questu hè chì nimu deve sapre chì avete acquistatu lotterie è si vanu à ricursu à l'aiutu di a magia. Ùn hè cunsigliatu di dì à qualchissia, ancu se pudete vincite, altri ùn pò esse parechji difficultà.

Conspiracy è ritu per vende a lotterie

Stu rituali hè pensatu à lotterà instantaneali, quandu avete bisognu à sguassà u cattighu protettivu in u bigliettu è sùbitu si capiscenu s'ellu ci hè un ingressu o micca. In a tenda per un bigliettu, bisognu di leghje sta cuspirazione:

"U bigliettu, u bigliettu, sì voatu o micca? Viate, dà di soldi per rinvià. Cù un aumentu è cù una grande mark-up. Amen! Amen! Amen! "

Dopu avè acquistatu u bigliettu è esfurzà a tappa protettiva, hè necessariu di dichjarà cusacità per vende a lotterie:

"Iu lavu, colpi, ti chianciu per successu. Let the numbers converge on a fortune ticket. Vi vularà - assai, oltre ùn anu micca. Cusì sò. Amen! Amen! Amen! "

Trama è rituali effittiva per a ghjustificà a lotterie

Comu hè stata digata, per cumincià u rituali hè u mercatu. Prima hè bisognu di piglià una legenda, chì hè abbastanza per comprar un bigliettu. A tenenza in le mani, leghjite l'installazione:

"Vi daraghju un soldi, vi aiutà assai!"

Repeat the words sette volte. Dopu quì, andate per un bigliettu è ùn vi assicurà di pagà a prughjettu. Ùn hai pocu ellu esse un bigliettu, pigliate quellu chì prontu hà gustu. Dopu à quandu avete da turnà in casa è ricurdate chì nimu pò parlà di compra. In casa ligera una candela di culore verdu, postu chì questu culore tiragghia u soldi. Fighjate u bigliettu è leghje a trama per un gran successu in a lottere:

"U bigliettu, aghju pigliatu u mo soldi, è attraversu soldi per mè stessu. Avete ricchezza è prosperità, tutte e monete è i vittori chjama!

Repeat the words sette volte. Allora aghjunghje u bigliettu di l'ochji prugheti davanti à u ghjocu.

Cumu scrive un guvernu in a lottere - una cuspirazione per un passaghju sughjettu

Per u rituali, deve bisognu di sete suli di u passageru, per quessa, anu a summa di a prima parte di u numaru di u bigliettu deve esse uguali à a secunna mità. Preparate ancu una piccula scola bianca è un pianu squadre di carta verde di doppiu duppiu, u grandu chì deve esse cusì ch'elli ponu esse inculpati è ammucciati tutti i cuntenuti. Nant'à u cartulare pusonu una foto, è nantu à queste tutti i biglielli apilati. Turne e cantieri di u papieru à u centru. À a scola sussegwenti, pianu una candela aranciu o marrone. Dripping per unisce à e raglia cù a cera, perchè perchè u fugliale di u talismanu, leghjite trè volte di una trama:

"A felicità hè vinuta, una altra felicità è a fortuna guidati. U Ticket à u bigliettu, vincite à vincite. Quandu i numeri in i passaggi sò cullati, cusì in a lotterie, i figuri per vincite vinìanu. U focu aghju fattu, aghju vechja a cera, dissi di bona furtuna. Cusì sò!

Sempre tenite l'amuleto cun voi in u butto di u ghjornu.