Vulvovaginitis in i zitelli

Una di e malatie cumuni di e femine da 2 à 9 anni di vita (quarchi in spici novi) è vulvovaginite. Sta malatia hè carattarizata da infjammazione di a vulva (vulva) è a mucosa da a vina.

Causes di vulvovaginite

Distinguisce trà vulvovaginitis aguda è crònica. A malatia pò esse asymptomatic, ma spessu i zitiani si chjappianu di sensazioni di disgrazia.

Sintomi di vulvovaginite

  1. In modu agutu, ci hè ardenti ardenti è u dulore in a vulva, micinazione, vermiculite, inzucchendu è a presenza di un dipusu seru di l'apertura vaginali, un malu generale.
  2. A forma crunna hè carattarizata da a dimora abundante di u mucopurulenti da u vinu genitali, a fusion of the labia minora (vulva synechia).

Trattamentu di vulvovaginite in i zitelli

À i primi signali di a malatia, a zitella deve esse rializata à u duttore, chì prima di tutte e cose a causa di a malatia. Sì ci hè un trattatu straneru - u trattamentu hè ridduzzione à a so eliminazione, cù allergii - fora di l'allergenu, quandu i priggiuneri sò detecati trattamentu di l'helmintiosi in tutti i membri di a famiglia hè indicatu.

U trattamentu di droga hè ancu prescribed according to the cause of vulvovaginitis, e caractères d'età è e malatie concomitanti è includenu procureti locali è generale (dieta, reste di leite, banni sessile caliu cù solu permanganate di sodju).

In casa, pudete trattà vulvovaginitis cun rimedii folklori. Unu di i modi più efficace hè un lavatu di genitali esterni è sedenti praticanti cù infuzione di una camomile (1 cullera di tavuletta nantu à 2 vetri di acqua fogera), dissolvi in ​​acqua calda.