Ravi rossi da i zitelli

Ùn avete micca a fiducia di a medicina moderna è preferite i rimedii vulgichi à i farmai prudutti? Ai avete averia in questa scelta è oghje avemu avertitu i sicreti quantie a guariscenà una tacca ravanina negra.

Questa raizone hè familiar à tutti da a zitiddina. Parechji parenti di i so figlioli sò una tezza da un ravane nìmuru. In a so forma pura, ravane nativu hè raramente usatu per l'alimentazione, perchè hè assai gustu amara è pruvucatu. Ma u zucchinu di sta pianta hè ricca in microelements preziosu è vitamini, per quale hà assai certificati. Per esempiu, spessu aduprate u zucchju di rabanita nera da una tezza. Questa vali di vaghjime aiuta à guariscenu e malatie cumune cum'è freti, gripe è ancu bronchite .

Comu eseguitore naturali, u ravanu biancu hà pruvatu per un pezzu. Ancu i nostri albitori è avutri aviani practiced trattamenti di torti cù ravaneze nero.

Una medicina utili è naturali si preparava in una sola notte. U rabanellu biancu hè datu à i zitelli cun u melatu per sguillà u gustu amare di u fruttu.

Una ricetta simplice per una mistura di rabanellu nativu per tossu à i zitelli

Pigliate una razza di tene mediu è lavieva beni cù acqua fredda. Usendu un cutiddu, tagliatu u cima di u ravanu. Lasciate - averete aduprà com'è una tapa. Pudava u puderiu in un angolo di 40 gradi in u centru di u tuber è tagliò a pulp in un cerculu. Fate cusì currettamente per ùn dà a capa di u radiche. Pour à a cavità resultante dui cullizzioni di meli d'acacia. Ùn impone u pezzu cù u melatu à a cima. Dejene spaziu per a furmazione di u ghjacciu. Agghrellanu a cata di rataru nantu à a so tolla è a parte di a sira. A matina u pruduttu per tossu un ravanellu rossu hè prestu.

Pigliate stu duttelu per un zitellu in una cullizzioni in trè volte à u ghjornu dopu l'oltre di manghjà. Cù a riffutazione regulare di a curruzzione, principià à partenza u terzu ghjornu. È per una settima una persona ricuperà completamente.