Avellana (avellana) - pianta è cura

U bistiardu propiu (avellana) hè cunnisciutu per i so foglie bè d'una forma ovalada è di frutti nutritivi. A pianta possa una quantità di vantaghji, inclusi u crescente rapidu , l'apparizione di fruttu (digià di 3-4 anni dopu à sert), a resistenza di ghiaccio. Hazel vive per un bellu pezzu - 80-150 anni.

Pruduce l'avellana (avellana) è cura

A piantazione di a pianta hè megliu fattu in un locu illuminatu. U pianu prefiere fertili, bien umiditati. In i piogghini ùn riceve micca l'arradichera. L'ànime si pò esse usatu per aghjustà e pendelle è ravanti, si sviluppeghja in such places gràcies to powerful roots.

A cura di l'arbulu hè cunsistenti di riabilimentu puntuale durante a sequenza, fertilizazione cù fertilizzanti minerali (annu) è biologica (una volta in 2-3 anni) ferti. U tarrenu di l'avvelenata ùn deve esse liberatu perghjamenti per ogni tempu.

À a pianta invernu bien tolerata, hè necessariu di furnisce babbu cù neve di i so rame, chì si sviluppenu più chjucu.

Hè necessariu puru di l'arbulu finisci ogni 5-6 anni per assicurà u so sviluppu normale.

Dopu avè postu nantu à u vostru situ un avianu, vi cuntene una bella pianta dicurativa è frutti utili.

Riproduzione di avellana

Puderete pruduce l'avvelenata di sti modi:

Per fassi fassi, l'avellana necessita una polinizazione intracentana, cusì parechji arbusti sò stati.

Qualchi ghjardini anu una quistione - cumu si chiancia l'avvelenata da a nut? Stu metudu, a piantazione di sereveni à migliurà (nuts) à una prufundità di 7-8 cm hè fatta in u vaghjimu. Ancu di cultivà, e simu si sò sottumessi stratificazione. Serà più affidàbbili à pianificà un gran numaru di frutti (cinquanta per 1 sq M.).