Temperatura dopu à a spluta dentale

L'estrazzioni di u dentru hè un prughjettu bastanti disgrazia ancu à u livellu mudernu di a medicina, quandu hè pussibule di cunducta indurendu. U primu tempu dopu l'estrazzioni dentali, sopratuttu quandu vene à a dentione di saviezza, per via di a so situazione, in più di sullivà a temperatura, u paci ùn pò spirimendu u dolore, l'inzucchendu, u mal male. In a maiò parte di i casi, sò sti effetti di qualchì tempu chì ùn mancanu un trattamentu specificu.

Chì si avete a frebba dopu l'estrazione di u dentru?

L'estrazzioni di u dentru hè una operazione kirurgia, durante a quale spessu i tissuti rotulare sò danuvuti.

Per riparà e danni dopu à l'operazione, duveranu qualchì tempu, in norme da trè ghjorni, durante quale sensazione di disgrazia è un ligeramentu di a temperature varienu sò abbastanza naturali. A maiò parte di aduprata dopu a rimorca di a dentione di u ghjornu, u paci hà una temperatura normale o ligeramente elevata (37 °) chì pò esce da a 38 ° C da a notte. Se a temperatura ponu torrai l'incomodità, in questu casu pudete bè un antipiritu. A bona scelta serà l'paracetamol o un altru agenziale chì ùn anu solu l'antipirite, ma ancu l'effettu analgésicu.

Normalmente, dopu à 2-3 i ghjorni, tutti i sintomi sò allora, ma se a temperatura seguita a mantene, questu hè un signu di un prucessu infieraturu chì esiste un trattamentu urgente.

High temperature after extracting tooth

Sì u tempu curretu è pericu, secondu u tempu di u ghjornu, a frebba dopu a rimuzione di u dente hè normale, da a freba duranti parechji ghjorni - hè prublema.

Sì a frebba hè accumpagnata da i malini persistenti in l'area di a dentità sfracata, l'inchanza di l'encenuri è l'altri sintomi, questu probabili, significa chì una infruenza hè intrutu in la ferita. In a cavità orali hè impussibile di furnisce l'esterilità cumpletu è applicà un vendu à u situ dannigatu, perchè u risicu di inflamazioni hè abbastanza altu. In solitu, una forma di coddu di sangu in u situ di u dente eliminata, chì deve prutege a ferita da manghjà i manciari è i microfibri di a cavità orali. In ocasioni un tali timore hè micca furmatu o si lavora se u paci, pruvate per sguassà u dolore, rinfrisa a bocca, chì dopu à a rimorca ùn pò esse fatta, è in u risultatu, u burghulu spusatu dopu l'operazione sarà inflamata. Inoltre, a causa pò esse abbandunata in i cammelli di un fragnu di u dentru, traumu di u tessili di u sangue è a finizioni nervi cù una sposizione diffusa.

Sì, in più di a frebba, ùn sò micca altri sintomi odontologici, questu sensu signìfica chì, per una infirmità debbuli, u paci hà assicuratu una malatia virali è fridda è ùn deve micca trattatu cun dentista, ma cun un terapeuta.