Amenorrea lactatoghja

Dopu à u nascita di u zitellu, l'utru hà bisognu à circa 2 mesi per rinforà a mucosa, perchè dopu a liberazione di i membrani è a placenta, a cavità uterina hè una ferita aperta chì guarisce assai. Ma si una donna ùn anu nutitu, da 2-3 mesi dopu a parturione hà una ricuperazione mensuale.

Chì hè a amenorrea i lattice?

In i zitelli in lactate, a menstruazione ùn si trovi per l'hormone prolactin, chì impedisce l'ovulazione. L'absenza di un periodu durante a caccia hè chjamata cumparagliu di e lattice.

Amenorrea lactatoghja - a so durata

Nurmalmenti, menes in e mammi facultati ùn anu assentatu da un pezzu di tempu - finu à 12-14 mesi, ma in generale, a durazione di l'amenorrea a lattice hè assai menu - 6-9 mesi. Sì una donna hè allacciata ogni 3-4 ore cun u paese per u sonnu nutturna per micca più di 6 ore, poi a prolactin inhibe l'ovulazione, ma se per qualsiasi una donna hà aumentatu l'intervallu, l'ovulation si pò esse. Dunque, u metudu di a amenorrea a lattice ùn pò micca esse un modu affidatu di impedisce a gravidanza. È se u messeali foru almenu una volta, puderà esse di stu metudu ùn hè micca in tuttu - per 2-3 ciclichi anu da esse solu restituita. È i so ritardi pò esse pruvucati per altri cause, inclusa a gravidanza.

Dopu à l'intruduzioni di l'alimenti cumplementari (da 4 a 6 mesi), una donna hè ghjucata per saltà l'alimentazione è a amenorrea a lactazione pò esse firmata. In e mamma chì ùn anu micca a picciuttedda, ùn pò esse micca è più tardi in a menstruazione - questu hè una occasione per appricà à una cunsultazione di e donne per esame.

Lactation amenorrea è gravidanza - quantu distinguisce?

Siccome chì, durante l'interrupzioni in l'alimentu o l'ambrati irregulari, l'ovulazione ponu esse prutrate, a amenorrea a lattice pò transplante suavemente à una gravidenza, chì a donna ùn mancu sospettà, à volte ancu prima di i primi muvimenti di u fetu . Prima di tuttu, deve esse ricordatu chì, se u periodu menstruali avè passatu almenu una volta, Ci hè una ovulazione è, in l'absentia di i mesi susseguenze, prima di tutti, unu deve pensà à a gravidenza si una donna hè stata sessualmente è ùn hè micca prutesta per altri mèttimi effittivamenti.

In più di l'absenza di a menstruazione, una donna pò esse suspettata di un gravidanza cù i sintomi di una ticosidizesi antica. Sì ci era nudda è vomitu, per esse salute per e malatie di a cavità abdominal è avvilinatu, vi toccu arricurdate da un possu gravellu in una mamma d'infuriatura. E si ci eranu friddi di u fetu, u stomacu hà cresciutu, questu hè a seconda mità di a gravidanza, chì a donna hà sbagliata per l'amenorrea, è avà hè ora di rigistru cù u ginecologu.