Cumu si sperendu u zitellu?

Di sicuru, l 'ambrati hè assai impurtante per a bona salute è u sviluppu tutale di un criatu novu. Hè per quessa chì e donni ghjovani pruducini per guardà u so latte per alimentà u so ziteddu. Questa bevure nutritiva hè una ottima a cumpusizioni per i migghiori è furnisce i so maiori crescenu.

Inoltre, duranti a picciuttedda u zitellu trà ellu è a so mamma, un inghjulantaghju ecunumuale chì si tratta, hè stata stabilita, chì hè benefica per u sistema nervoso è psique di e foglie. Intantu, anche cù l'epatetta di più riesciuta in questu un puntu di a vostra vita, una ghjovana mamma principia à pensà à quandu hè u tempu di scorcherà u zitellu di u pettu è cumu fà.

In questu articulu, vi diceremu di manera chì ùn ferma più di sughjurarà cù cura e senza pinioni per ùn dà à u zitellu pardonu severu.

Chì l'indipindenza hè di scorcherà u zitellu da u pene?

A vasta majuranza di i medichi muderni accunsenu chì hè necessariu di scorcherà u foglie da u maternu maternale è pocu à pocu. A popular à i ghjorni di e nostre mamma è à l'amma, u metudu di starnà l'alimentazione abruptamente, quandu u zitellu hè statu mandatu à parenti per un certu tempu, è a mo mamma hà tatuu u so senu, oghje ùn hè micca cunsigliatu di utilizà qualcunu.

Stu modu agresivu è duru hè un shock doppiu per u zitellu, perch'ellu ferma senza un pettu è senza una mamma amatrice è cura. Inoltre, in i donni stu metudu pò pruvucà u sviluppu di cumplicità severi, cum'è a mastite , è u so usu in ogni casu hè accumpagnatu da un malatìa generale è di parechji sintomi disgustati.

Per impediscenu di sta succorsu, fate tene di pezzu di migliura in una manera naturali. Piglia assai tempu è per quessa chì ùn hè micca adattatu per e situazioni chì a mamma s'hè alluntanatu da a pruduzzioni di latti, o hè furzata à impedisce d'alimentazione per altri razze.

In tutti l'altri casi, una volta chì una donna hà dicisioni di sfracerà un zitellu da una pettu, per esempiu, un annu o à l'età di 2, hè cunsigliu per seguità a seguenti tattiche:

  1. U primu a cosa di fà hè di cancelà tutti l'alimentarii chì ùn sò micca necessariu per u zitellu, se ci sò qualchì. Per esempiu, certi i zitelli chì anu imprudati sò stati appiicati à u mumentu di a mamma, quandu chì hè qualcosa preoccupatu, stancu o sultantu annantu. À quelli tempi hè ricunnisciutu chì qualchissia piglià un zitellu, cambia a so attenzioni per i ghjoculi, sviluppendu e classi, paesi o cammendu. Se u successu, avete da esse sicurità chì u zitellu perceve l'alimentazione solu com'è un modu di suddisfà a fami.
  2. Hè più appiegazione di abituà u zitellu per esse stati nantu à un sognu di u ghjornu, senza appiecà à u pettu. Sustituisce l'alimentazione prima di vultà in dorme per leghje i cultile di fata o à cantà e crescente.
  3. Appressu à dà u pumu un pettu, finu à quandu si svilò. Arrìzzati davanti à u zitellu, à tempu per fà un mush, utilice l'aiutu di a me avanna, o preparanu l'ubligatori in u multivariate.
  4. Allora pianu pianu gradually wean the baby from feeding before going to bed. Assicuratevi di offre un cari salutari è paganu assai tempu u rituali di u mette à lettu.
  5. Infine, dopu à tuttu quì, vai per annullà a notte nera. Ùn aghju micca un prugnu, anche tutti i so dumande è dumandesi. Essèndusi persistenti è pruvate di calmà u zitellu in altri mane - dà una buttiglia d 'acqua, leghjite o saccu u zitellu. Di sicuru, questu ùn deve esse micca quandu u zitellu hè malatu, o i so denti si sò sbattuti. In tutti l'altri casi, sia pacienza è assicuratevi di a curretta di i vostri atti. Ùn hè micca cusì cumu cumu hè di disperse da un zitellu di u pettu in a notte, perchè putete parle, ma pudete fà in quarchi ghjorni s'ellu vulete.