Cumpilation di mama in a lactosa

Quandu anzianu un zitellu, i donni ghjurnali affruntate una varietà larga di prublemi: u latinu pocu, u zitellu ùn vole micca di piglià u pettu, a forma di i cambiamenti di u pene, etc. In ogni casu, u grande preoccuperu per elli hè l'apparenza di un stretchimentu in u pettu durante u travagliu. Fighjendu questa situazione à u dettu, elencu e principali prugetti pussibuli di un tali fenomenu.

Perchè ciò chì ci hè una cundensazione à una lattaemia?

Hè nutate chì in a grana maggioni di casi, i suspetti di a donna ùn sò micca justificati. Sicondu l'statìstichi d'studii di centri internaziunali per a prumuzioni di stili di vita è stà studiusi, è spessu a cumpatizzioni in a glàndula mammaria cun l'ambrata attiva si sviluppa cum'è u risultatu d'un attachementu incorrettu di u zitellu à u pettu.

In tali casu, i matri nota a deformazione di u capezzolu quasi sùbbutu doppu a fini di l'attu di sucari, l'apparizione di cracchi nantu à i bòcciuli, tenerezza in u cunfettu. In u prucessu di alimentà u zitellu deve inghjustassi u pezzulli, altri i latte sughjettu sarà spremuto, chì provoca u soreness, pettu à maturu. Dopu a terminazione di u prucedimentu di ricivutu di nutrimentu, a mamma hà da cercà esaminà a norma di a mutandina o averebbi annu, senza aspirazione, è un pezzu cusì hè un pocu versione dilata.

In casu cù una donna incorrectamente applicà u zitellu à u pene, a cumpattazione parechje alternativamente à a manca o à u pettu santu.

A secunna causa cumunitariu cumuni di compaction in a mama durante a piccula hè ubligatoriu di e lattice di latte, lactostasis. A menudo, cù timida prentenciata, u disordine diventa mastite, chì hè accumpagnata da reddening da a pelle di u pettu, l'augmentazione di a temperatura di u corpu è a soreness.

U prucessu inversu, quandu u latti hè sintitizzatu assai più di quellu chì cena. In u risultatu, i canali sò sviluppati è l'espansione sviluppa in questu locu.

Chì duvamu a mamma si a mamma s'apprisenta?

Hè devi esse nutatu chì cun un prucessu ben organizatu, questu ùn deve esse micca. Per quessa, se ci hè un imbligo, stagnazioni, avete bisognu di circà aiutu medica di un medico.

A donna à ella stessu pò aiutà puru. Prima è primu postu, i medichi cunsiglienu d'appiccicà u zitellu prima à un casu di malatu: questu aiutà à eliminà l'stagnazioni. In u prucessu di l'alimenta, hè necessariu d'assicurà chì l'apprezzamentu di a glàndula hè fatta in modu bè: u zitellu debite d'alcune micca solu u pezzu, ma ancu parte di l'halo.

Se u zitellu hè digià chjete, è u latti quede sempre, hè necessariu di spressione. Inutili, vicinu à mastite, chì hè sopratu cù a dolore di mamma è ponu esse un obstacle pè i zitelli.