Pruduzione di uva di malatie in u vaghjimu

Da u vaghjimu, a vigna hè fatta dettu per u fattu chì ferma assai u sforzu nantu à i frutti di ferita. À questu tempu, e duvete cumincià aduprà a vigna per l'inguernu. Inoltre, i capi sò rinuvati in a caduta di u racini, per quessa necessariu creà cundizioni ottimali per questu.

Dopu a colti hè coltu, pour l'arbuli, fate u fugliale sottu à e so fugliale cù fugliale. Per prutezzione di e raghji da e malatie in u vaghjimu, hè necessariu di trattà a vigna cù preparazione chimica. Scupremu di ciò chì pò trattà uva di malatie.

I battelli ghjunti

A uva pò esse dannata da diverse fungi, virali è bacterial diseases. Inoltre, e malatie di uva sò infizziosi: oidium, anthracnose, mildew, putenza bianca è grisa , è micca infittivi: chlorosi. Per cumbattà a malatia di a raghju hè successu, avete bisognu di sapè chì signori sò sti o questa malatia.

Una di e malatie cumuni di a vigna hè u moite, o ovu. Sta malatia afecta a tutti i parti verdi di a pianta: foglie, cattivi friji è ancu boli. Spécialmente, a malatìa manifesta in u clima è a humidità alta. Prima, spots apparentanu supra e foglie, u fondu di quale si forma un pezzu biancu in u periodu umitu. Gradualmenti i pezzi affettati di a fossa si spince. Sì ùn curate micca sta maladie di u raghju, da oghje da foglie o inflorescenza o frutti, chì hè spargugliatu da a perdita di i culturi. Cusì, hè bisognu di trattà a vigna cù fungicidi sistèmi è cuntattu cù per esempiu, u fluidu Bordeaux , antracol, cuproxate è altri.

Un veru periculu à u raghju hè u moiu di u pruggettu o, cum'è ancu chjamatu, oidium, chì, cum'è u moiu, hè una malatia fungosa. L'oidium culpisce prima di tutti i ghjovani rivolti, chì e so casci sò ripetuti è cuparti da u grisu grisgiu. Inflorescenzi, è e raghji aghju asprizzatu cù farina o cinti. U razzi d'uva persi, a coseta sparisce. Per prutezzione di e rabidu di sta maladie, in u vaghjimu, hè necessariu di rializà trattamentu cù drogherie siciliani com Strobi, Topaz, Thanos, etc.

Una altra malatìa di coglie, chì provoca gran dannu a viticultura hè antracnosa. Affetta a fianedda di u racini, è i fili è i boli. Spécialment à pocu sviluppu di a malatia in u clima chjaru. E misuri di cuntrollu di l'antracnosi sò u listessu chè cù l'altri patologii fungichi: in u primu settore di primavera, estiu è di vaghjimu cù preparazione chimica di a misura Bordeaux, antracol, ridomil e altri.

U patchiness negra o morte di riezze hè osservatu in spazii cù una alta humidità. A malatia afecta a tutte e parte di a pianta. U miceli fungal penetra in a profonda in u lignu è multiplicate rapidamente sottu a tappa di tessuti di uvizzati. Una gruta gruffata di e cèllula prutege l'esporas fungus da l'effetti di i sustanzi chimichi. Per quessa, a lotta contru u spotting nìvuru hè un affari bastanti cumplicatu. L'asciuvarii parte di a pianta deve esse eliminata. In u vaghjimu, dopu a podarla di a vigna, avete da sprazzate bè cù l'appiccicare di uva cù preparati di coure.

Prevenzioni di malatii di uva

A prevenzione di e malatie di uva hè u cultivatu di resistenza à i variità di e malatie, l'applicazione regulare di fertilizzanti di fosfatatu-potassiu, mulching l'arba sottu à l'arbureti di uva, a rinunzata di l'alchimista. Ancu per prevenzione in l'oghje, dopu a vigna hè stata rapida, una spulazione eradicating cun una soluzione di nitrafen di 1,3%, o solu solu di 2,2% di DNOC si deve esse realizatu. Stu prucessu di uva in u casamentu pò aiutà à prutezzione di a pianta di malatii per l'annu dopu.

L'altru viaghju di prevene è a cummattimentu di malatii di uva hè a ligami impurtanti di a vigna, è dinò a rimorca di i scalinati chì agitate l'arbulu, chì ùn sò micca usatu in u futuru. Questu prumuzione una ventilazione megliu di l'arbuli. Per riduzzione infizzione durante l'estiu, cullisce e foglie malati è rimèsti è chì ciiscinu per calmonà. U listessu pianu deve esse fatta da a prucessione di uvizellu.