Quandu pè sparà i peonii per l'inguernu?

Preparà u vostru giardinu per l'invernu hè una materia impurtante. Quandu si face à esse realizatu, hè bisognu di piglià in contu tutti i bisogni di e piante è i so capricci, perchè l'annu dopu vi cuntentate da a fioritura florida è a pruduzzione abundante. Ma in modu per observà tutte e reguli di a preparazione di vegetali per l'invernu, hè necessariu di studià tutte e regule in dettu.

Cusì, cunfundini di stu articulu a preparazione per l'inviu di i peonii, à dì, a poda di peonii in u castagnu.

Parechje numarose si hè veramente necessariu di cut peonies in u vaghjimu, ma questi dudati pò esse discepuli rapidamente è risposta à a quistione "Ùn deve esse cuttee peonii?" Inequivocamente in affirmativu. I ponizii di a poda hè una parte obligatoria di preparà sti belli fiori pè u friddu di l'invernu è ùn pò micca esse trascuratatu.

E avà avemu l'appressu vicinu à quandu pè scatà peonii per l'inguernu è cumu per fà facile bè.

Quandu si tagghiau foglie da i peonii?

Allora, quandu quandu ani chiechi in u vaghjimu? Scurteci correttu à a fini di u vaghjimu, quandu u fretu accumene. Eccu, in uttrovi-nuvembre, u tempu esatta in u codice di u clima. Molti pirsuni pensanu chì i peonii deve esse cutatu prima, ma hè più appruvativi à trimmintaglie cù a fine di u vaghjimu, cum'è pioni ricevenu u sistema di e raghjoni nò solu durante u fiore, ma ancu dopu, quì, durante u pezzu tutale di a vegetazione . E postu chì tutti i prucessi di nutrimentu in tutti i pianti, senza esvisione, si trovani per a fotenesi, chì si duverà da e so foglie, cugliando i peonii prima, i privanu di e razziali di i nutrienti chì anu pussutu ancu, postu chì a so nutrimentu è u sviluppu hè da sustegnu attraversu u prucessu di a fotosintesi. Hè per quessa chì i peonii deve esse chjappu in a fini di u vaghjimu, quandu u prucessu di u sviluppu di pionu hè annantu è sò pronti per "hibernate". E a poda iniziale di i peonii pò purtà à u fattu chì e piante sò debilitatu è ùn spolverà micca ben l'annu dopu, è, forsi, ùn ciurà micca in tuttu.

Di sicuru, se vede chì a pianta hè già assai siccata o malata, a poda pò esse realizatu un pocu prima di l'usu. Eppuru hè quellu chì ùn si pò esse scrittu nant'àutru - intuizione, chì hè spessu megliu da qualsiasi altri cunsiglieri, vi diciaraghju cumu fà qualcosa propriu.

Quante hè corta per taglià i peonii?

À u tempu, i podi di podarè, deve decisu in unimudmente è incondizie. Avà accede direttamentu à u stessu prucessu di peonii in a caduta, è scuprite cusì à esse realizatu.

Quandu i peonii sò tagliati, quasi tutta a so parte suprana traminale hè sbulicata, inclusi i verra, foglie è fiori. Serà correttu di lascià e picculi piques per i pioni in u invierno nantu à i riti, chì saranu da circa trè centimetri à cinque. Una longa cunvenzione per voi, pudete stabilisce u stessu per parlà, in una manera pratica.

Dopu chì chjappà i vostri paoni, tutti i casciaghji corsi, Ghjieddi è fiori ci deve esse sbulitatu da u clover, perchè ùn ùn principia micca e insiccante. Quelli di giardinarii abbandunate tutte issi oghje à elli, è coperà i peonii per l'inguernu, prutegenu di u friddu, ma unni hè più appruvatu per usà l'humus o a turba secca, chì hè moltu megliu à calà i peonii in u friddu è impedisce a ripruvazione di peste.

Cusì avemu, in generale, è saldatu cù questa parte di a preparazione di pioni per l'inguernu. Peonii di poda di uccisu hè veramente necessariu, ancu s'ellu pò sempre rinunzià e regule chjaru, criendu a vostra, perchè hè cumu a nova regule hè statu creatu è seranu creati. Cusì ùn averu micca scrittu à ghjustassi à a vostra manera, se pensate chì site dirittu. Ma, finu à chì avete acquistatu una sperienza in l'urtulami, hè megliu di seguità cum'è ricuperazione.