Traspurtarii uva in u vaghjimu

Uvaghja fa riferimentu à e piante, chì in u so propiu gustu sò longu predilettu di i residenti estivi è i patroni di casi privati. U cura di e raghji hè cusì simplice chì pudete vedemu in ogni farmstead. In ogni modu, di u tempu à u tempu, a pianta necesita un trasplante. Pudemu transplantà e cose in u castagnu? Hè pussibule è ancu di più: hè megliu trasplantà a raghja in u vaghjimu, quandu a pianta hà sprappata di e foglie. Hè necessariu aghjunghje tempu prima di e primi ghjacci di notte, perchè u sistema di e raghji difiere a fragilità è a sensibilità à i danni.

Règule di trasplante

Allora, quandu, quandu hè pussibule di trasplante di uva, eranu definiti. Hè u tempu d'acquistà u materiale è l'inventariu necessariu. Per transplantà un blocu adultu di uva, com'è regula, hè solu una pala con pruner, argilla, manure è fertilizzanti (humus, sal potassiu è superfosfat ).

U regule principale chì u traspurtulante un machu di l'adulte hè per assicurà a salvezza di e so radiche, quant'è i tacchi è di un corpu subterraneo, per chì hè necessariu di travagliu cù una pala cun cura. Saplings prima di vènenu sò sbagliati in dui o trè occhi, è e razziali sò scuriti da 15-20 centimetri. Sì ùn sò micca longa, a pruning ùn hè micca necessariu. Aghjurnà a fetta hè abbastanza. Dopu à questu, e razzi d'uvaghji deve esse trattati cù mistura di fasciata. Per fà questu, una parte di l'arcilla hè cumpatta cun duie parte di u foglie di foglie è l'acqua hè portata à a cunsistenza di a crema agria.

U locu duva u vinu crèscenu, preparanu in anticipu. Eliminate a brossa, ripiglià i malati è cava bona. Dopu quì, per ogni cut, preparanu un pit 50x50 centimetri di prufundità circa 65 centimetri. In ogni burulo, pudete fà humus, sal di potassiu è superfosfatatu. I fertilizanti sò misurati cù a tarra. Dopu dui tocu adiacenti a distanza ùn deve esse menu di dui metri. A distanza massima è a pagine di u locu di l'arbureti di uva dipende da u gradu di fertilità di u locu, cum'è a furmazione di e casti è i funti varietali. Sì u tempore di u traspreminu di uva cadute in a primavera, allura u fossu deve esse trattatu cù acqua fogera è l'aghjuntu di u permanganatu di potasio. Questa suluzione rossa scura, decontaminate u tarritoriu.

Ricurdativi, i radichi in tagliu nantu à a pianta, devanu cuprì u pianu, è per questu, in u pitone hè bisognu di fà una piccula culloca. Senza u boscu, impone u pede da a terra à e radiche, chì deve esse struitu. Dopu à cumpressione u tarritoriu, ogni zurriottatu era adaciu abbastanza assai. Quandu l'acqua hà sappiutu, pour a terra è pour pourveru. Nant'à a superficia ùn deve esse sulamente e so rimotegi cù quattru riezzioni. In questu casu, l'ovu suprani anu sprinkled cù a terra per cinque centimetri. Aghjustate, fate a vigna cù a terra, perchè chì u muntagnu s'hè furmatu da ellu hà da esse almenu ott'anni altitudine.

Tuttu ciò chì resta a fà hè una volta per a settimana per l'acqua di l'arbureti di vignaghjini trasplantati per quessa l'acqua righjunghja i so radichi in tagliu.

Sì cun u fattu per esse possibbili per trasplantà un zuccaru adultu di uva, tuttu hè chjaru, vi cunsiderà una variante di trasplante - cuttings.

Traspurtarii di uva cù tagliati

Per fà scopi in primavera, ci anu da coltu in u vaghjimu Quandu s'incorpora un arburettu adultu. Per fà questu, rimuzioni d'un annu maturu cù un spessore di circa 10 millimetri sò adattati. Immediatamenti aghjunghjeghji à u pianu è sprinkle una chjucu di 15 centimetri. In u frivaru, averemu da esce, quillu tutte e ribelluli, sia dettendu trè in ogni tagliu, è lascià in l'acqua cun l'addendimentu di un regulatore di creazione. U mandolinu sarà prontu à cultivà in un cuntinuu cù u locu, se un liquidu verdu luminosu hè liberatu à u cuteddu quandu pressed.

Comu sustrato, hè megliu utilizà una mistura di terra turf (1 parte), humus (1.5 parte), sabbia (0,5 parte) è serradiu (1 parte). Fate u mischju cù un cuntrariu, posto un piantinu è pruduce assai abbastanza. Ricurdativi, grafting with grafts require a good drainage so that the water stagnate! In a primavera, a piantana vi serà pronta à piantà nantu à a terra aperta.